Vaaja
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Vepsukka <3 Saara

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Vepsukka

Vepsukka


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 18.10.2008
Ikä : 29

Vepsukka <3 Saara Empty
ViestiAihe: Vepsukka <3 Saara   Vepsukka <3 Saara EmptyLa Loka 18, 2008 12:21 pm

Veera & Saara
Vepsukka <3 Saara Veera

  • Aloittanut hoitamisen: 18.10. 2008
  • Hoitopisteiden määrä: 44 yellow star (päivitetty 15.12.)
  • Hoitokerrat: 6 - ratsastusoikeus!

    Hankitut varusteet:
  • Pinkki harjapakki, pölyharja, pääharja
  • Vaaleanpunainen nylonriimu ja naru, pehmusteet riimuun
  • Hunajapurkki
  • Otsalamppu kypärään

    Vepsukka <3 Saara Harjapakki_pinkki Vepsukka <3 Saara Polyharja_pinkki Vepsukka <3 Saara Paaharja_pinkki Vepsukka <3 Saara Riimu_pinkki Vepsukka <3 Saara Riimunnaru_pinkki Vepsukka <3 Saara Riimupehmuste Vepsukka <3 Saara Hunajapurkki Vepsukka <3 Saara Kyparalamppu

    Saadut palkinnot ja arvonimet:
  • Ei vielä palkintoja

    Käydyt tunnit ja suoritetut kurssit, riehat joissa ollut mukana:
  • Vaaja-aiheinen tietokilpailu marraskuussa 2008

    Vepsukka <3 Saara Tietokisa

yellow star yellow star yellow star yellow star yellow star yellow star yellow star yellow star yellow star yellow star yellow star yellow star yellow star yellow star yellow star yellow star yellow star

Veeran oma kuvaus
Hejsan, peikkolapsoset. Tässä on nyt vähän esittelyä minusta, lukekaa ihmeessä ja kauhistukaa.

Nimi: Vepsukka, voidaan sanoa myös Veeraksi oikean nimeni mukaan
Ikä: 13 vuotta, 3.1. tulee neljätoista täyteen
Sukupuoli: tyttö
Yhteys: sähköposti (vepsukkaPOISTA@gmail.com), mese (vvepsukkaPOISTA@hotmail.com) ja pikaviestit
Hoitohevonen: Saara

Luonne:
Luonteeltani minua voisi kuvata monella tavalla. Toisinaan olen itsepäinen ja päättäväinen, joskus taas joustava ja kuuliainen. Ylipäätänsä olen päättäväinen, ystävällinen, iloinen ja avulias. Joskus annan itsestäni hurjapään vaikutelman, vaikka jokin asia pelottaisikin. Jos joku kaipaa apua, sitä minulta saa melkein aina. Sanon asiat välillä suoraan ja ajattelematta sen enempää. Tämä aiheuttaa monesti muille hauskoja tilanteita, itselleni hieman noloja. Mutta minkäs sitä luonteelleen mahtaa? Minua on kuvattu hyväksi aistimaan muiden ihmisten tunnetiloja ja hyväksi pukemaan ajatukseni sanoiksi. How ever. Puhun vähän omituisesti, puheessani on hämeen murretta, hieman tampereen ja someronkin. Mutta vain vähän. Tulen hyvin toimeen monien eläinlajien kanssa, ja se johtuu silkasta kokemuksesta ja innostuksesta eläimiä kohtaan. Itselläni on ollut (IRL) yhteensä tasan kymmenen eläintä, mutta eri aikaan. Tällä hetkellä meillä on kaksi kania, koira ja kissa ja niistäkin saatan mainita tarinoissani.
Voisin sanoa yhteenvetona, että olen tutustumis- ja oppimishaluinen, hieman kärsimätön ja vähän hajamielinen.

Ulkonäkökuvaus:
Olen ruumiinrakenteeltani siro. Silmäni ovat ruskeat, ja hiukset kaksiväriset karkeasti sanottuna. Alta hiukseni ovat ruskeat, sävy vaihtelee vaaleasta tummaan, miltei mustaan. Yltä hiukseni ovat blondit. Hiukset ovat taipuisat, eivät siis varsinaisesti kiharat. Otsis on kasvatettu 'pois', mutta hiukset eivät ole yhtä pitkät kuin muualla, eli eroitettavissa on. Jakaus on hieman sivussa. Hiusten pituus on yli olkapää pituinen. Vaatetyylini vaihtelee. Yleensä tallilla minulla on päällä kollarit, adadaksen harmaat joissa menee kaks mustaa raitaa sivuissa, tai mustat perus kollarit, jotka saatan kääriä hassusti lahkeista ylös polven ylä- tai alapuolelle. Välillä tulen tallille ratsastushousuissa ja joskus farkuissa. Olen välillä aika viluinen, joten kylmillä säillä minulla on hyvin paljon vaatetta päällä. Talvisin saatan tulla tallille villapaidassa, yleensä punaisessa, jonka alle olen pukenut paljon vaatetta. Takkia minulla siis ei aina ole. Kaulahuivi, tumput ja pipo minulla on myöskin usein vilpoisilla säillä, tai no, pipo saattaa jäädä kotiin välillä. Kengät ovat yleensä jo parhaat päivät nähneet mustat tennarit tai jonkin sortin tallikengät tai ratsastussaappaat. Rei'ityksestäni nyt sen verran, että minulla on vasemmassa korvassa yksi reikä ja oikeassa kolme.

Hoitohevosen nimi: Feiticeira
Ensimmäinen asia, mihin kiinnitin tässä neitisessä huomiota oli kutumanimi. Nimi, jonka olen tottunut sanomaan päivittäin jo vuosia sitten, kun saimme kissan. Kissamme on siis Saara myöskin. Sitten luin Saaran luonteen, ja olin jo tehnyt päätökseni. Tätä hevosta tahtoisin hoitaa, todella. Ei kun nopea rekisteröityminen foorumille ja viestiä jo pukkaa. Luulenpa etten tule katumaan valintaani, tämä tamma vaikutti juuri sellaiselta jonka kanssa saisin työskennellä ja varmasti myös jonka selästä saisin lentää useampaankin otteeseen komeassa kaaressa.

// Tänne on sitten tulossa ajan kanssa päivityksiä by Veera or ukko ylijumalamme admin, kestäkää. Tiedän, tiedän, tämä on melko tönkkö, mutta mä muokkailen tätä vielä \\


Viimeinen muokkaaja, Vepsukka pvm Su Loka 19, 2008 9:36 am, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Ylläpito
Ylijumala
Ylijumala
Ylläpito


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 17.10.2008

Vepsukka <3 Saara Empty
ViestiAihe: Vs: Vepsukka <3 Saara   Vepsukka <3 Saara EmptyLa Loka 18, 2008 12:27 pm

Ukko Ylijumala kiittää oivallisesta esittelystä, Vepsukka. Heti ehtiessäni raapustan sulle jonkinnäköisen piirroskuvan (jännittää, en oo ennen piirtänyt kaksivärisiä hiuksia, tätä odotellessa..) ja lisäilen tuonne nuo adminoitavat osuudet, kuten hoitopisteiden määrän ja tavarakaapin. Nyt olet virallisesti sitten Saaran ykköshoitaja. pirat
Takaisin alkuun Siirry alas
http://vaaja.foorumi.biz
Vepsukka

Vepsukka


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 18.10.2008
Ikä : 29

Vepsukka <3 Saara Empty
ViestiAihe: Vs: Vepsukka <3 Saara   Vepsukka <3 Saara EmptyLa Loka 18, 2008 12:33 pm

Juu, ihan rauha vaan. On ne ihan helpot piirtää, mutta laitan nyt vähän selvennystä tonne vielä mun ulkonäöstä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ylläpito
Ylijumala
Ylijumala
Ylläpito


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 17.10.2008

Vepsukka <3 Saara Empty
ViestiAihe: Vs: Vepsukka <3 Saara   Vepsukka <3 Saara EmptyLa Loka 18, 2008 4:01 pm

Veeralla on nyt oma kuva Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://vaaja.foorumi.biz
Ylläpito
Ylijumala
Ylijumala
Ylläpito


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 17.10.2008

Vepsukka <3 Saara Empty
ViestiAihe: Vs: Vepsukka <3 Saara   Vepsukka <3 Saara EmptyLa Marras 01, 2008 8:19 pm

Veeralle lisätty tavaraa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://vaaja.foorumi.biz
Sponsored content





Vepsukka <3 Saara Empty
ViestiAihe: Vs: Vepsukka <3 Saara   Vepsukka <3 Saara Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Vepsukka <3 Saara
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» conn-t. FEITICEIRA "Saara"

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Vaaja ::   Hoitajatoiminta :: Hoitajien esittelyt ja profiilit-
Siirry: