Vaaja
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Kiinostusta liittyä tallin toimintaan mukaan

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Heta
Vierailija




Kiinostusta liittyä tallin toimintaan mukaan Empty
ViestiAihe: Kiinostusta liittyä tallin toimintaan mukaan   Kiinostusta liittyä tallin toimintaan mukaan EmptyLa Marras 01, 2008 2:21 pm

Hei!
Pitkästä aikaa tömään virtuaalitalliin joa saa minut taas innostumaan. Haluaisin päästä tallin toimintaan mukaan, en kuitenkaan hevosenhoitajaksi vaan haluaisin tulla tallillesi töihin. Voin tehdä perus tallitöitä, ja sitten minulla on taitoa myöskin ratsastustuntien pitämiseen ja valmentamiseen. (Olen siis IRL elämässäkin pitänyt tunteja, taitoa kyllä riittää)
Taitoa myös riittää ratsuttamis- hommiin, kurssien pitämiseen ja kaikkeen muuhun ylimääräiseen.

Eli jos vain tarvitset tuntien pitäjää ja satunnaista jokapaikan höylää niin tässä minä olen :Smile)
Takaisin alkuun Siirry alas
Ylläpito
Ylijumala
Ylijumala
Ylläpito


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 17.10.2008

Kiinostusta liittyä tallin toimintaan mukaan Empty
ViestiAihe: Vs: Kiinostusta liittyä tallin toimintaan mukaan   Kiinostusta liittyä tallin toimintaan mukaan EmptyLa Marras 01, 2008 2:26 pm

Rekisteröidy toki Heta forumille ja laita mulle pikaviestiä asiasta. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://vaaja.foorumi.biz
 
Kiinostusta liittyä tallin toimintaan mukaan
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Tallin esittely

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Vaaja ::   Yleinen keskustelu ja informaatio :: Vieraskirja-
Siirry: