Vaaja
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Kerrothan mielipiteesi muista?

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Janna P




Viestien lukumäärä : 126
Join date : 25.10.2008

Kerrothan mielipiteesi muista? Empty
ViestiAihe: Kerrothan mielipiteesi muista?   Kerrothan mielipiteesi muista? EmptyTo Joulu 04, 2008 10:35 am

Homman nimi on se, että kerrot mahdollisimman positiivisesti lauseen tai useamman kaikista Vaajalaisista, jotka hoitavat tai ovat orjia - myös niin sanotusti aktiiviset henkilöt arvostellaan, kuten Heta ja Heidi, myös ylläpito!

Ylläpito-Janna - Ihan paras ylläpitäjä, positiivinen ja edistää mukavaa toimintaa. Pitää tallia pystyssä löysin ottein, mikä on hyvä juttu!

Spyro - Haluaisin tutustua kyseiseen henkilöön paremmin, hoitajaesittelyn perusteella kuulostaa silti oikein mukavalta tyypiltä.

Jossu - Mun pieni possu, seikkailet minne sattuu ja yleensä päädyt mukaan myös mun hoitotarinoihin. Mahtava tyyppi, ei muuta osata tässä sanoa. ♥

Jassu - Pitääks nyt olla positiivinen?

Annika - Ihana nimi, kiva tyttö ja hauska olemus muutenkin. Tarinoitasi on todella, todella kiva lukea ja olet meidän sellainen pieni.. epäkaksimielinen olento. :0

Santtu - Paras tallipoika, kivat tarinat, ärsyttävä tallipoika, (se oli positiivinen kommentti) ja kivat ropettamisheppu. Kiva kun olet kaksimielinen, mennään yhdessä (jätän sut sinne portaikkoon yksin) lääkäriin.

Veera - Mitä minä tästä tytöstä voisin sanoa? En ole oikein tutustunut, muuten mukaan tosi kiva tyyppi.

Oona - Ahaha, meidän jätin hoitaja ja täydellinen pulisija! Oona, olet tähti kun sille päälle satut, sinun tultua Vaajailemaan saatiin jälleen yksi kaksimielinen heppu tänne joukkoon. ♥

Noona - Ononon hienot tarinat, mutten ole tutustunut tähän likkaan yhtään. Kuulostaa silti tosi asialliselta.

Jimmy - En ole tutustunut yhtään, enkä ole tarinoitakaan lueskellut.. Ei pyöriskele usein Vaajassa konerikon takia, olisi kiva tutustua.

Heta - Asiallinen ratsastuksenopettajamme, luulin ensiksi tuntevani pelonsekasta kunnioitusta sua kohtaan, vaan empä tunne enää. Kiva tyttö.

Heidi - En osaa sanoa.. Esittelyn perusteella oikein kiva, mutta ei ole usein Vaajassa ainekaan silloin kuin minä, hmm..

Puuttuuks joku?
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kerrothan mielipiteesi muista?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Vaaja ::   Yleinen keskustelu ja informaatio :: Yleinen keskustelu-
Siirry: