Noona
Viestien lukumäärä : 49 Join date : 18.10.2008 Paikkakunta : Huopatossutehdas
| Aihe: Noona & Reetta La Loka 18, 2008 7:45 pm | |
| Noona & Reetta - Aloittanut hoitamisen: 18.10. 2008
- Hoitopisteiden määrä: 50 (päivitetty 25.12.)
- Hoitokerrat: 10 - ratsastusoikeus!
Hankitut varusteet:
- Tummansininen harjapakki, musta hikiviila, sininen harjakampa, sininen kaviokoukku, 3kpl pesusieniä
- Musta nylonriimu
- Tummansininen satulahuopa Reetan nimellä kirjailtuna, musta ratsastusloimi, sininen fleeceloimi
- Pussillinen porkkananmakuisia hevosnameja
- Musta Vaajan tallitiimiteepaita, esteraippa
Saadut palkinnot ja arvonimet:
- Yli 45 -palkinto: musta ratsastusloimi
- Yleisön suosikkieste estetalkoissa: banneri, pesusieniä ja esteraippa
Käydyt tunnit ja suoritetut kurssit, riehat joissa ollut mukana:
- Esteidenrakennustalkoot lokakuussa 2008
Noonan oma kuvausLensin supervoimillani tänne tekemään esittelyn! Hurratkaa! Nimi: Noona se netissä (tällä kertaa) on, mutta oikeassa elämässä syntymätodistuksessa lukee nimi OonaIkä: Nuoriahan tässä vielä ollaan, vaivaiset 13 vuotta lasissa Sukupuoli: Tyttö tietenkin Saat kiinni: Sähköpostilla, osoite on drawin@netti.fi, pikaritkin käyttöön vaan. Tietenkin myös mese löytyy, toyonly@hotmail.comUlkonäkö + LuonteenpiirteitäPituutta löytyy melkein 170 cm, ruumiinrakenteeltani olen melko hoikka. Lähes olkapäille ylettävät (erittäin sotkuiset/takkuiset) mustat hiukset, sinivihreät silmät (riippuu valosta, yleensä kyllä vihreät) ja melko pyöreät, aika kalpeat kasvot (ei nyt mitenkään sairaalloisen kalpeat..) Vaatetus on yleensä melko väritöntä, saatan tallille tullessani pitää ylläni ihan tavallisia verkkareita ja lenkkareita, mustaa hupparia ja niin edespäin.. Joskus myös vihreät ratsastushousut löytyy Yleensä jaloissani tykkään pitää ratsastuskenkiä. Luonteeltani olen joskus melko piikittelevä, mutta itse otan sen huumorilla. Yleensä minulta löytyy huumoria, oli se sitten hyvää tai huonoa. Voin olla toisten mielestä ärsyttäväkin. En jaksa vetää mitään suurempia meloneita nenääni pikkujutuista, enkä siis ymmärrä sellaisia jotka niin tekeekin. Turhan vakava seura saa helposti tylsistymään. Useimmiten olen kuitenkin avulias ja ystävällinen kaikille. Tiivistettynä siis olen kiltti, mutta välillä turhan suoraan puhuva (supermies). Hoitohevosen nimi: Trade Or Fade eli lyhyemmin Reetta Reetta 'sulatti sydämeni' heti. Jotenkin olen muutenkin mieltynyt (ex-)lämminveriravureihin, ja Reetta oli mielestäni täydellisin koko Vaajan hevosista. Siis oikea löytö! Juuri tällaista olin etsinyt - ex-ravuri, joka vielä vähän totuttelee ratsun ammattiin. Monia hoitohevosia olen kohdannut - niistä mikään ei oikein tuntunut oikealta. Toivottavasti Reetan kanssa tulee olemaan kivaa Ohop, veipäs kauan. Piti korjata kaulakoru. Kiitos ja näkemiin! *tsuuuuumm* | |
|
Ylläpito Ylijumala
Viestien lukumäärä : 288 Join date : 17.10.2008
| Aihe: Vs: Noona & Reetta La Loka 18, 2008 8:47 pm | |
| Aaargh, mä kokonaan miltei unohdin tän topickin olemassaolon! Teen sulle mahdollisimman pian hoitajakuvauspiirroksen, sitä odotellessa. Erinomainen kuvaus itsestäsi. | |
|
Noona
Viestien lukumäärä : 49 Join date : 18.10.2008 Paikkakunta : Huopatossutehdas
| Aihe: Vs: Noona & Reetta La Loka 18, 2008 9:02 pm | |
| Piirrosta odotellessa, erittäin jännittyneenä mitä tulevaisuus tuo | |
|
Ylläpito Ylijumala
Viestien lukumäärä : 288 Join date : 17.10.2008
| Aihe: Vs: Noona & Reetta La Loka 18, 2008 10:15 pm | |
| Noonalla viimein kuva | |
|
Noona