Vaaja
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Oona + Kaneli-jätti

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
wanze

wanze


Viestien lukumäärä : 134
Join date : 18.10.2008

Oona + Kaneli-jätti Empty
ViestiAihe: Oona + Kaneli-jätti   Oona + Kaneli-jätti EmptySu Loka 26, 2008 9:10 pm

Oona & Kaneli
Oona + Kaneli-jätti Oona

  • Aloittanut hoitamisen: 26.10. 2008
  • Hoitopisteiden määrä: 60,5 yellow star (päivitetty 1.12.)
  • Hoitokerrat: 3

    Hankitut varusteet:
  • Vaaleanpunainen harjapakki, harjakampa, pölyharja, pääharja
  • Musta fleeceloimi
  • 5kg säkki porkkanoita

    Oona + Kaneli-jätti Harjapakki_pinkki Oona + Kaneli-jätti Harjakampa_pinkki Oona + Kaneli-jätti Polyharja_pinkki Oona + Kaneli-jätti Paaharja_pinkki Oona + Kaneli-jätti Fleeceloimi_musta Oona + Kaneli-jätti Porkkana

    Saadut palkinnot ja arvonimet:
  • 40 yellow star-palkinto: vaaleanpunainen pölyharja ja pääharja
  • 60 yellow star-palkinto: musta fleeceloimi

    Käydyt tunnit ja suoritetut kurssit, riehat joissa ollut mukana:
  • Esteidenrakennustalkoot lokakuussa 2008
  • Vaajaa koskeva tietokilpailu marraskuussa 2008

    Oona + Kaneli-jätti Estemestaritalkoobannu Oona + Kaneli-jätti Tietokisa

yellow star yellow star yellow star yellow star yellow star yellow star yellow star yellow star yellow star yellow star yellow star yellow star yellow star yellow star yellow star yellow star yellow star

Oonan oma kuvaus
Wanze (Oona)

Perustiedot
Nimi wanze (joskus wanze. pisteen kanssa)netissä, mutta oikeassa elämässä tottelen nimeä Oona. Toivon että te käyttäisitte minusta täällä nimeä Oona.
Ikä Joo oon ilmeisesti nuorin kaikista, eli 11 täytin 25.7 tänä vuonna.
Sukupuoli Torvet ei osaa päätellä nimestä, joten tyttöhän mä
Ota yhteyttä Sähköposti ompukka@luukku.com (väliaikainen, mutta toimii jotenkuten) Messenger oso on sama. Hevoset.comista minut löytää myös ja pikaviestillä. Enimmäkseen käyn hevoset.comissa.

Ulkonäkö
Hellou. Olen tällainen, ei_niin_hoikka, 165cm pitkä pitkähiuksinen tyttö. Pituutta siis riittää 165 senttimeetriä. Hiukseni on ruskehtavat ja erittäin kiharat (ja tuuheat). Ihan luonnonkiharoita on. Ruskean sävy vaihtelee erittäin tummasta, aika vaaleaan. Ikinä en ole niitä värjännyt. Ja pituudeltaan tämä hiuskasa ylettyy yli olkapäiden. Otsahiukset ylettyvät pisimmillään silmien kohdalle, mutta yleensä ne ovat kulmakarvoihin asti. Silmät ovat sinivihreäharmahtavat. Ennen ne olivat siniset, mutta mielestäni ne on nyt vihertävät.
Vaatetus vaihtelee tilaisuuden mukaan. Vaatemaku on yleensä aika väritöntä, mustia, valkoisia huppareita näkee minulla lähes aina. Housut ovat jonkinlaiset farkut, niidenkin tyyli vaihtelee. Ratsastuspäivänä minut näkee sinisissä, ruudullisissa kokopaikkaisissa ratsastushousuissa, jonkinlainen musta huppari päällä ja mustat ratsastussaappaat jalassa. Hiukset ovat auki, ei lettiä, ei mitään. Talvisäillä pidän hupparin päällä vaaleansinistä takkia. Tallille tullessani, jos ei ole ratsastusta pukeudun yksinkertaiseen huppariin, verkkareihin. Jalkaan laitan vanhat mustat lenkkarit, tai tallikengät. Hupparin alle väkerrän säätilan mukaan vaatekerroksia. Toisinaan minut näkee vanhoissa farkuissani tallilla. Päässäni pidän AINA vaaleanharmaata/ruskeaa lippistäni.

Lyhyesti
- pituus 165cm
- ei kovin laiha, normipainoinen, hieman yli :'D
- pitkät luonnonkiharat hiukset, ruskeat
- sinivihreät silmät
- vaatetus väritöntä

Luonteenpiirteet
Tutussa kaveripiirissä minut tunnetaan seurallisena, iloisena ja aina avuliaana tyyppinä. Suuttuessani osaan myös kurittaa muita. Kuitenkin tätä tapahtuu harvoin. Oikein ärsyyntyneenä saatan haukkua toverini päin naamaa. Lepyn kuitenkin pian, en ole pitkävihainen. Jos en saa ääntäni kuuluviin, karjun kurkku suorana asiani. Autan myös mielelläni muita, vieraita, että tuttuja kavereita. Vieraiden seurassa olen hiljaisempi, enkä vänkää ääntäni väkisin kuuluviin, mutta osaan kuitenkin esittää asiani. En aina löydä seuraa kovin helposti, mutta silloin vänkään väkisin mukaan. Osaan kuitenkin kunnioittaa muita, enkä "salakuuntele" muiden juoruja. Minulle voi tulla kyllä juttelemaan jos haluaa, saatan olla alussa tyly, tai hiljainen. Kuitenkin tutustuttuamme minusta saa pitkäaikaisen ystävän.

Avainsanoja
seurallinen, iloinen, avulias, suutun näkyvästi, lepyn pian, vieraiden seurassa hiljaisempi, kunnioitan muita, pitkäaikainen ystävä

Hoitohevonen
til.tamma Cannelle "Kaneli"

Kanelissa ihastuin ensimmäisenä sen ulkomuotoon. Työhevonen. Unelmieni täyttymys. Parhaita puolia siinä on rauhallisuus ja koko. Rakastan työhevosia niiden rauhallisuuden ja koon vuoksi. Kaneli tosin on hieman pienempi malli, mutta silti. Kiinnitin huomiota myös sen nimeen. Kaneli, ihana kutsumanimi. Sen väristä tulee jopa mieleen kaneli ja sen ihana tuoksu.
Huonoja puolia on ratsastuksen vaikeus. Ainahan sitä voi reellä tai kärryilläkin ajella, mutta ratsastus on aina mukavempaa. Noh saan ainakin opetella hevosen valjasten "anatomiaa". Kaneli vaikutti myös hieman laiskalta, mutta sitä hainkin hoitohevoseltani.


Viimeinen muokkaaja, wanze pvm Ke Loka 29, 2008 3:39 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Ylläpito
Ylijumala
Ylijumala
Ylläpito


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 17.10.2008

Oona + Kaneli-jätti Empty
ViestiAihe: Vs: Oona + Kaneli-jätti   Oona + Kaneli-jätti EmptyTi Loka 28, 2008 4:09 pm

Jees, piirtelen kuvan heti kun ehdin, nyt saattaa koulukiireiden vuoksi hieman siirtyä mutta yritän parhaani. Tervetuloa Vaajaan nyt ihan hevosen hoitajana!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://vaaja.foorumi.biz
wanze

wanze


Viestien lukumäärä : 134
Join date : 18.10.2008

Oona + Kaneli-jätti Empty
ViestiAihe: Vs: Oona + Kaneli-jätti   Oona + Kaneli-jätti EmptyTi Loka 28, 2008 8:46 pm

Muistaos lisätä minulle sitten sen 15 tähteä/pistettä niistä estetalkoista :'D (kiireinen ja ahne)
Takaisin alkuun Siirry alas
Ylläpito
Ylijumala
Ylijumala
Ylläpito


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 17.10.2008

Oona + Kaneli-jätti Empty
ViestiAihe: Vs: Oona + Kaneli-jätti   Oona + Kaneli-jätti EmptyKe Loka 29, 2008 4:56 pm

Weeee, Oonalla kuva ja pisteet lisätty!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://vaaja.foorumi.biz
wanze

wanze


Viestien lukumäärä : 134
Join date : 18.10.2008

Oona + Kaneli-jätti Empty
ViestiAihe: Vs: Oona + Kaneli-jätti   Oona + Kaneli-jätti EmptyKe Loka 29, 2008 8:10 pm

Just kui mä. WHEE! Mulla sitä paitsi on just tollaset hiukset ja tuo lippalakki. Nams.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Oona + Kaneli-jätti Empty
ViestiAihe: Vs: Oona + Kaneli-jätti   Oona + Kaneli-jätti Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Oona + Kaneli-jätti
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Kaneli-jätin hoitopäiväkirja, kirjoittelijana Oona
» til-t. CANNELLE "Kaneli"

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Vaaja ::   Hoitajatoiminta :: Hoitajien esittelyt ja profiilit-
Siirry: