Oona & Kaneli - Aloittanut hoitamisen: 26.10. 2008
- Hoitopisteiden määrä: 60,5 (päivitetty 1.12.)
- Hoitokerrat: 3
Hankitut varusteet:
- Vaaleanpunainen harjapakki, harjakampa, pölyharja, pääharja
- Musta fleeceloimi
- 5kg säkki porkkanoita
Saadut palkinnot ja arvonimet:
- 40 -palkinto: vaaleanpunainen pölyharja ja pääharja
- 60 -palkinto: musta fleeceloimi
Käydyt tunnit ja suoritetut kurssit, riehat joissa ollut mukana:
- Esteidenrakennustalkoot lokakuussa 2008
- Vaajaa koskeva tietokilpailu marraskuussa 2008
Oonan oma kuvausWanze (Oona)PerustiedotNimi wanze (joskus wanze. pisteen kanssa)netissä, mutta oikeassa elämässä tottelen nimeä Oona. Toivon että te käyttäisitte minusta täällä nimeä Oona.
Ikä Joo oon ilmeisesti nuorin kaikista, eli 11 täytin 25.7 tänä vuonna.
Sukupuoli Torvet ei osaa päätellä nimestä, joten tyttöhän mä
Ota yhteyttä Sähköposti
ompukka@luukku.com (väliaikainen, mutta toimii jotenkuten) Messenger oso on sama. Hevoset.comista minut löytää myös ja pikaviestillä. Enimmäkseen käyn hevoset.comissa.
Ulkonäkö Hellou. Olen tällainen, ei_niin_hoikka, 165cm pitkä pitkähiuksinen tyttö. Pituutta siis riittää 165 senttimeetriä. Hiukseni on ruskehtavat ja erittäin kiharat (ja tuuheat). Ihan luonnonkiharoita on. Ruskean sävy vaihtelee erittäin tummasta, aika vaaleaan. Ikinä en ole niitä värjännyt. Ja pituudeltaan tämä hiuskasa ylettyy yli olkapäiden. Otsahiukset ylettyvät pisimmillään silmien kohdalle, mutta yleensä ne ovat kulmakarvoihin asti. Silmät ovat sinivihreäharmahtavat. Ennen ne olivat siniset, mutta mielestäni ne on nyt vihertävät.
Vaatetus vaihtelee tilaisuuden mukaan. Vaatemaku on yleensä aika väritöntä, mustia, valkoisia huppareita näkee minulla lähes aina. Housut ovat jonkinlaiset farkut, niidenkin tyyli vaihtelee. Ratsastuspäivänä minut näkee sinisissä, ruudullisissa kokopaikkaisissa ratsastushousuissa, jonkinlainen musta huppari päällä ja mustat ratsastussaappaat jalassa. Hiukset ovat auki, ei lettiä, ei mitään. Talvisäillä pidän hupparin päällä vaaleansinistä takkia. Tallille tullessani, jos ei ole ratsastusta pukeudun yksinkertaiseen huppariin, verkkareihin. Jalkaan laitan vanhat mustat lenkkarit, tai tallikengät. Hupparin alle väkerrän säätilan mukaan vaatekerroksia. Toisinaan minut näkee vanhoissa farkuissani tallilla. Päässäni pidän AINA vaaleanharmaata/ruskeaa lippistäni.
Lyhyesti- pituus 165cm
- ei kovin laiha, normipainoinen, hieman yli :'D
- pitkät luonnonkiharat hiukset, ruskeat
- sinivihreät silmät
- vaatetus väritöntä
LuonteenpiirteetTutussa kaveripiirissä minut tunnetaan seurallisena, iloisena ja aina avuliaana tyyppinä. Suuttuessani osaan myös kurittaa muita. Kuitenkin tätä tapahtuu harvoin. Oikein ärsyyntyneenä saatan haukkua toverini päin naamaa. Lepyn kuitenkin pian, en ole pitkävihainen. Jos en saa ääntäni kuuluviin, karjun kurkku suorana asiani. Autan myös mielelläni muita, vieraita, että tuttuja kavereita. Vieraiden seurassa olen hiljaisempi, enkä vänkää ääntäni väkisin kuuluviin, mutta osaan kuitenkin esittää asiani. En aina löydä seuraa kovin helposti, mutta silloin vänkään väkisin mukaan. Osaan kuitenkin kunnioittaa muita, enkä "salakuuntele" muiden juoruja. Minulle voi tulla kyllä juttelemaan jos haluaa, saatan olla alussa tyly, tai hiljainen. Kuitenkin tutustuttuamme minusta saa pitkäaikaisen ystävän.
Avainsanojaseurallinen, iloinen, avulias, suutun näkyvästi, lepyn pian, vieraiden seurassa hiljaisempi, kunnioitan muita, pitkäaikainen ystävä
Hoitohevonentil.tamma
Cannelle "Kaneli"Kanelissa ihastuin ensimmäisenä sen ulkomuotoon. Työhevonen. Unelmieni täyttymys. Parhaita puolia siinä on rauhallisuus ja koko. Rakastan työhevosia niiden rauhallisuuden ja koon vuoksi. Kaneli tosin on hieman pienempi malli, mutta silti. Kiinnitin huomiota myös sen nimeen. Kaneli, ihana kutsumanimi. Sen väristä tulee jopa mieleen kaneli ja sen ihana tuoksu.
Huonoja puolia on ratsastuksen vaikeus. Ainahan sitä voi reellä tai kärryilläkin ajella, mutta ratsastus on aina mukavempaa. Noh saan ainakin opetella hevosen valjasten "anatomiaa". Kaneli vaikutti myös hieman laiskalta, mutta sitä hainkin hoitohevoseltani.