Vaaja
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!

Siirry alas 
+5
Noona
Santtu
wanze
Freak
Ylläpito
9 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Seuraava
KirjoittajaViesti
Santtu

Santtu


Viestien lukumäärä : 212
Join date : 18.10.2008

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 2 EmptyLa Marras 22, 2008 3:43 pm

Freak kirjoitti:
Asdasdasd... Hei ihmiset, mikä on rodultaan kahden suomalaisen puoliverisen varsa joka syntyy saksassa? o_o
Se on se VRL:n uus lippusysteemi, koko homma kusee. Onneks en oo yhteyksissä tähän liittoon..

Miun mielestä muuten ei ole kiva juttu, että saa ottaa kaksi hoidokkia, koska silloin talliporukka vain suppeutuu ja jotkut halukkaat eivät ikinä saa hoitohevosta :/

Se on mun vuoro mutten jaksaaaa ::Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 2 EmptyLa Marras 22, 2008 3:49 pm

Tuo mun kakkoshoitsu onkin puoliks oma tuonti. Very Happy Tai siis oon tota ideoinu jo pitemmän aikaa. Viski ei kuitenkaan mikään estetykki ole ja itse olen kuitenkin esteihmisiä, niin on kiva päästä välillä kunnolla hyppimäänkin. Viski on kuitenkin sellainen pullaratsu, niin vaihtelukin virkistäis välillä. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Freak

Freak


Viestien lukumäärä : 119
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Sjundeå

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 2 EmptyLa Marras 22, 2008 3:53 pm

Aaasd.. Tekee taas mieli ropeta ;/
Takaisin alkuun Siirry alas
Santtu

Santtu


Viestien lukumäärä : 212
Join date : 18.10.2008

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 2 EmptyLa Marras 22, 2008 3:57 pm

Niin mut blowie, ainahan sä voit ratsastaa myös esim Pennyllä, Kanilla, Lakulla Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 2 EmptyLa Marras 22, 2008 4:00 pm

Emmä oo talliorja, mulla ei taida olla oikeuksia. Very Happy Ja jotenkin oma hoitsu iskee paremmin, kuin muiden hoitsujen lainailu. Äh, en osaa selittää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Santtu

Santtu


Viestien lukumäärä : 212
Join date : 18.10.2008

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 2 EmptyLa Marras 22, 2008 4:17 pm

Pölvä, tunneilla Very Happy No mut ihan sama, sunhan tuonti tää on niin ei asia mua rassaa, ku oot helmi tyyppi ;D

ps, MUN + PENNYN PÄIVÄKIRJA MENI KAKKOSSIVULLE cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 2 EmptyLa Marras 22, 2008 4:22 pm

No niin mut siis sillai hoitotarinoissa meinaan. Tunnit on kuitenki ohjattuja, niillä ei voi tehä ihan mitä lystää. Very Happy

Mäki jaksoin äsken raapustaa hoitotarinan. Tekis mieli jo seuraavaa tehä, koukutuin taas heti. =D
Takaisin alkuun Siirry alas
Santtu

Santtu


Viestien lukumäärä : 212
Join date : 18.10.2008

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 2 EmptyLa Marras 22, 2008 4:23 pm

Sama juttu, tein tuollaisen joulutarinan Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 2 EmptyLa Marras 22, 2008 4:24 pm

Mulla menee vasta seuraavasta tarinasta seuraavalle sivulle. Tai ylläpidon kommentista kyllä itseasiassa! Very Happy Nyt kyllä harmittaa, kun Santtu meni ehtimään ensin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Santtu

Santtu


Viestien lukumäärä : 212
Join date : 18.10.2008

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 2 EmptyLa Marras 22, 2008 4:27 pm

Muahah >Cool) Sitten mulla on ne pari tarinaa siellä tallipäiväkirjassa... Olen voittamaton Cool) Voisin nyt vetää sen roolipelinkin (jos jaksan).
Takaisin alkuun Siirry alas
Janna P




Viestien lukumäärä : 126
Join date : 25.10.2008

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 2 EmptyLa Marras 22, 2008 4:50 pm

Apuva! Tää ei oo käyny moneen, moneen viikkoon. On ollut ihan kamalasti kiirusta ja kiirusta, muttaku ei voi mitään. 8( Jos ylläpito näkee tämän, niin taukoilen vielä hetkisen..
Takaisin alkuun Siirry alas
Ylläpito
Ylijumala
Ylijumala
Ylläpito


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 17.10.2008

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 2 EmptyLa Marras 22, 2008 5:08 pm

Mua kyl kans vähän harmittaa toi et yhellä hoitajalla ois useempi rapsuteltava, mutmut.. teen ehkä tota tuontia joskus ku kerkeen.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://vaaja.foorumi.biz
Santtu

Santtu


Viestien lukumäärä : 212
Join date : 18.10.2008

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 2 EmptyLa Marras 22, 2008 5:12 pm

Jos hepalle otettais toinenkin hoitaja Smile ?
Takaisin alkuun Siirry alas
Freak

Freak


Viestien lukumäärä : 119
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Sjundeå

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 2 EmptyLa Marras 22, 2008 7:18 pm

niin, toinen hoitaja olis ihan hyvä 8>
Takaisin alkuun Siirry alas
wanze

wanze


Viestien lukumäärä : 134
Join date : 18.10.2008

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 2 EmptyLa Marras 22, 2008 9:42 pm

Whii, sain vihdoin viimein ratsioikeuden Kanelin kanssa. Kolmas hoitotarina, kirjoitukseen meni vähän yli viikko. Lähes joka päivä kirjoitettu pari lausetta :'D Seuraavasta voisi kyllä tehdä joulutarinan 8D

Nii Santun vuoro roolata, vai? oukhei 8D
Takaisin alkuun Siirry alas
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 2 EmptySu Marras 23, 2008 3:13 pm

Jos tuo pouni ois joku mun vuokraheppa tai jotakin? Mä en ite tykkää kakkoshoitajasysteemistä, mutta ymmärrän kyllä tuonkin näkökannan, onhan Vaajaan jonottamassa aika paljon hoitajaehdokkaita. Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
Ylläpito
Ylijumala
Ylijumala
Ylläpito


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 17.10.2008

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 2 EmptySu Marras 23, 2008 3:58 pm

blowie kirjoitti:
Jos tuo pouni ois joku mun vuokraheppa tai jotakin? Mä en ite tykkää kakkoshoitajasysteemistä, mutta ymmärrän kyllä tuonkin näkökannan, onhan Vaajaan jonottamassa aika paljon hoitajaehdokkaita. Razz

Tai ainahan voit ratsastaa uudella ponilla tunneilla. Kumpaa hoitaisit mieluummin, uutta ponia vai Viskiä?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://vaaja.foorumi.biz
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 2 EmptySu Marras 23, 2008 4:23 pm

Hirveän hankala kysymys. :O Viski on superihana, mutta uusi poni toisi kauheasti uusia mahdollisuuksia. Pitkän harkinnan jälkeen uusi poni ehkä hiukka enemmän kiinnostaisi monipuolisuutensa takia, mutta mitens sitten Viskille ostettujen kamojen kanssa tehtäisiin? Kun en tahtoisi säästöilläni ostettuja kamoja Viskille jättää jos tuon uuden valitsisin. Mahdollista siirtää ne uudelle ponille tai jotain? Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Ylläpito
Ylijumala
Ylijumala
Ylläpito


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 17.10.2008

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 2 EmptySu Marras 23, 2008 10:07 pm

blowie kirjoitti:
Hirveän hankala kysymys. :O Viski on superihana, mutta uusi poni toisi kauheasti uusia mahdollisuuksia. Pitkän harkinnan jälkeen uusi poni ehkä hiukka enemmän kiinnostaisi monipuolisuutensa takia, mutta mitens sitten Viskille ostettujen kamojen kanssa tehtäisiin? Kun en tahtoisi säästöilläni ostettuja kamoja Viskille jättää jos tuon uuden valitsisin. Mahdollista siirtää ne uudelle ponille tai jotain? Very Happy
Eli haluaisit sen siks ku voisit ratsastaa sillä isompia esteitä?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://vaaja.foorumi.biz
Janna P




Viestien lukumäärä : 126
Join date : 25.10.2008

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 2 EmptyMa Marras 24, 2008 9:17 am

Nah. Nyt tämäkin sitten alkais käydä aktiivisemmin.

Mutta ei oikeastaan himota, kun ei ole omaa hoitohevosta. o_______o Hitto, olisin ollut vähä aktiivisempi ni ois ehkä mahiksia saada joku seuraava pullukka, jos Janna jaksaa laajentaa. Möy. Surullista.

Mutta joo, alan tässä piakkoin kirjotteleen tarinaa. Miten ois, jos koristelisin vähä satulahuonetta joulusemmaks? 8D Jotai lasitähtii, yms jotaki jouluhörhelöö..
Takaisin alkuun Siirry alas
Santtu

Santtu


Viestien lukumäärä : 212
Join date : 18.10.2008

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 2 EmptyMa Marras 24, 2008 11:32 am

^ Näyttääpi siltä, että VIski ois vapautumassa Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Janna P




Viestien lukumäärä : 126
Join date : 25.10.2008

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 2 EmptyMa Marras 24, 2008 12:22 pm

Olis se Viski pouni varmasti kiva, mutta aika pieni tuo on.. 8/ Naah, mä oon täysnirso, ei siitä kannata välittää. Mä en tiiä kelpaako mulle nykyään vaan Laku vai täh. Ma olen kiintynyt liikaa.

Kello on jo paljon! Tää on pienessä kuumeessa, tosin luulen et se oli vaan aamupahaolo. Ku nyt tuntuu et voisin tuol lumes juosta ja kiljuu ja juosta taas. 8D Joo, olen outo. Tosi outo.


Viimeinen muokkaaja, Janna P pvm Ma Marras 24, 2008 12:35 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Muokkailin vähäsen ensimmäistä kappaletta. 8))
Takaisin alkuun Siirry alas
Ylläpito
Ylijumala
Ylijumala
Ylläpito


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 17.10.2008

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 2 EmptyMa Marras 24, 2008 4:21 pm

..... en jaksa nyt tehä Vaajan etee mitää. Ehk myöhemmin.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://vaaja.foorumi.biz
Ylläpito
Ylijumala
Ylijumala
Ylläpito


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 17.10.2008

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 2 EmptyTi Marras 25, 2008 10:35 am

Jee, päivitin päiväkirjoja!

Näyttää muuten siltä, että kohta pari hevosta joutuvat etsimään uusia hoitajia. :F
Takaisin alkuun Siirry alas
http://vaaja.foorumi.biz
Janna P




Viestien lukumäärä : 126
Join date : 25.10.2008

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 2 EmptyTi Marras 25, 2008 2:30 pm

Et mun päivistä sitten katellut.. Cool

Wou, etsiikö Laku mahollisesti kohta hoitajaa? Kun tietääkseni tuo Svean palaamisaika on mennyt jo aikoja sitten umpeen.. Se oiskin elämää, jos Laku-pieni-hani-puppeli-rakas vapautuis. <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 12Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Seuraava
 Similar topics
-
» Millaisia kursseja toivoisit Vaajan järjestävän?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Vaaja ::   Yleinen keskustelu ja informaatio :: Yleinen keskustelu-
Siirry: