Vaaja
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!

Siirry alas 
+5
Noona
Santtu
wanze
Freak
Ylläpito
9 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Seuraava
KirjoittajaViesti
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 3 EmptyTi Marras 25, 2008 2:47 pm

Ylläpito kirjoitti:
Eli haluaisit sen siks ku voisit ratsastaa sillä isompia esteitä?
No, osittain. En nyt pelkästään tuon takia, pääseehän niitä esteitä varmasti tunnillakin koittamaan, mutta ylipäänsä ratsastaessa pääsisi kenties vähän vaikeampaa kouluakin vääntämään, eikä aina tarvitsisi ratsuaan potkia eteenpäin. Lisäksi vähän luonnekkaamasta pounista keksisi varmasti aika paljon kaikenlaisia haasteita. En nyt mitään hirveää super-ryöstäytymistä selästä suistumisineen tarkoita, vaan ratsastaessa saisi työskennellä enemmän vaikeamman ponin kanssa.

Hmm, vähän vaikea selittää. Ota tuosta nyt sitten selvää. :'P
Takaisin alkuun Siirry alas
Ylläpito
Ylijumala
Ylijumala
Ylläpito


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 17.10.2008

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 3 EmptyTi Marras 25, 2008 3:38 pm

blowie kirjoitti:
Ylläpito kirjoitti:
Eli haluaisit sen siks ku voisit ratsastaa sillä isompia esteitä?
No, osittain. En nyt pelkästään tuon takia, pääseehän niitä esteitä varmasti tunnillakin koittamaan, mutta ylipäänsä ratsastaessa pääsisi kenties vähän vaikeampaa kouluakin vääntämään, eikä aina tarvitsisi ratsuaan potkia eteenpäin. Lisäksi vähän luonnekkaamasta pounista keksisi varmasti aika paljon kaikenlaisia haasteita. En nyt mitään hirveää super-ryöstäytymistä selästä suistumisineen tarkoita, vaan ratsastaessa saisi työskennellä enemmän vaikeamman ponin kanssa.

Hmm, vähän vaikea selittää. Ota tuosta nyt sitten selvää. :'P
Joo, tavallaan tajuan, mutta nii no.. Ku musta on jotenki vähä hassua vaihtaa hoitsua yhtäkkiä jos kivempi sattuukin eteen, mutta päätöshän on sun. Tuon ton ponin ehkä jossain vaiheessa (tai sit astutetaan Kani jollain kivalla orilla, mutta silti, silloinhan karsinapaikkaa tarvittaisiin vasta ensi vuonna..)

Janna P., pahoittelen, oon vain ihminen ja auttamattomasti skippasin sen yli, koska se oli merkitty tärkeäksi Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://vaaja.foorumi.biz
Santtu

Santtu


Viestien lukumäärä : 212
Join date : 18.10.2008

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 3 EmptyTi Marras 25, 2008 3:40 pm

Ah, nyt on hyvä mieli. Ihanat kommentit (I♥YP) ja paaaaaaljon shooppailin !
Takaisin alkuun Siirry alas
Janna P




Viestien lukumäärä : 126
Join date : 25.10.2008

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 3 EmptyTi Marras 25, 2008 4:14 pm

Oonko vähän ilkeä, kun toivon että Svea ei tule ennen joulukuun ensimmäistä päivää ilmoittamaan itsestään? Vastaus on varmaan selvä, kyllä. Sori, Svea.
Takaisin alkuun Siirry alas
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 3 EmptyTi Marras 25, 2008 4:27 pm

Joo, mä tiiän kyllä että on outoa vaihtaa kesken kaiken hoitsua ja tolleen. :/ Vähän hankalakshan se menee, esim. varusteiden kanssa, mutta joo. Tykkään Viskistäkin oikeesti hirveesti, siihen on ehtiny tavallaan "tutustua" (outoa käyttää tota sanaa virtuaaliponista), mutta uusi kiinnostaa myös aivan kauheesti. Tavallaan tuo nyffi ois enemmän mun irl-tasoa, niin sillä ois helpompi mennä, mulla kuitenkin on aika paljon kokemusta tuon tyylisistä, esim. mun entinen irl-hoitsu ratsuponi.

Nyt tuntuu muutenkin erittäin tyhmältä ruveta hoitsua vaihtamaan, kun kaikki tuntuu oleen jotenkin sitä vastaan. Edelleen kuitenkin oisin vaihtomielellä. Kivointa ois jäädä vielä jonkinlaiseks varahoitajaks tai muuks Viskille, mutten usko uuden hoitajan pitävän siitä - niin kuin en itsekkään pidä kakkoshoitajasysteemistä yhtään.

Jotenkin kauheen ristiriitanen fiilis.

Ja JANNA P, en usko että oot hirveen ilkee, tai et ainakaan ilkeempi kuin minä ainakaan. ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Janna P




Viestien lukumäärä : 126
Join date : 25.10.2008

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 3 EmptyTi Marras 25, 2008 4:32 pm

Mä oon JASSU ja sä et oo ilkee. Teet niinkun ittestäs tuntuu ja ylläpito päättää. (8

Hitto ku ei pysty kirjotteleen tota tarinaa, pikkuveli huudattaa tota Junioria.. Mä en kestä sitä enää päivääkään! Voisin heittää sen heti tonne jokeen, piruvie.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ylläpito
Ylijumala
Ylijumala
Ylläpito


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 17.10.2008

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 3 EmptyTi Marras 25, 2008 4:36 pm

blowie kirjoitti:
Joo, mä tiiän kyllä että on outoa vaihtaa kesken kaiken hoitsua ja tolleen. :/ Vähän hankalakshan se menee, esim. varusteiden kanssa, mutta joo. Tykkään Viskistäkin oikeesti hirveesti, siihen on ehtiny tavallaan "tutustua" (outoa käyttää tota sanaa virtuaaliponista), mutta uusi kiinnostaa myös aivan kauheesti. Tavallaan tuo nyffi ois enemmän mun irl-tasoa, niin sillä ois helpompi mennä, mulla kuitenkin on aika paljon kokemusta tuon tyylisistä, esim. mun entinen irl-hoitsu ratsuponi.

Nyt tuntuu muutenkin erittäin tyhmältä ruveta hoitsua vaihtamaan, kun kaikki tuntuu oleen jotenkin sitä vastaan. Edelleen kuitenkin oisin vaihtomielellä. Kivointa ois jäädä vielä jonkinlaiseks varahoitajaks tai muuks Viskille, mutten usko uuden hoitajan pitävän siitä - niin kuin en itsekkään pidä kakkoshoitajasysteemistä yhtään.

Jotenkin kauheen ristiriitanen fiilis.

Ja JANNA P, en usko että oot hirveen ilkee, tai et ainakaan ilkeempi kuin minä ainakaan. ^^
Kyllähän sille ponille voi siirtää ne uudet varusteet. Paitsi mites se nimellä kirjailtu satulahuopa?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://vaaja.foorumi.biz
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 3 EmptyTi Marras 25, 2008 4:42 pm

Hmm, joko jäänee Viskille tai vanha nimi "puretaan" ja uusi tilalle. Jaa-a. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Santtu

Santtu


Viestien lukumäärä : 212
Join date : 18.10.2008

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 3 EmptyTi Marras 25, 2008 5:05 pm

Uutta tarinaa jos jaksais vääntää tässä ajankuluksi. Pahimmat koevyöryt nyt ohi, nyt tosin kun pari päivää tässä lintsailin niin on ensi viikolla edessä vielä kaksi koetta ;P
Takaisin alkuun Siirry alas
Janna P




Viestien lukumäärä : 126
Join date : 25.10.2008

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 3 EmptyTi Marras 25, 2008 5:07 pm

Ahhaha, mulla on just täydellinen tarinanteko menossa - Santtu-poika sai multa heti aluks kunnon läpsäsyt poskelle. Puolustaudu, vanha ketku! Tytöt jyrää sut alleen. >8D
Takaisin alkuun Siirry alas
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 3 EmptyTi Marras 25, 2008 5:12 pm

Mulla kans koeviikko jo ohi, ihanaa! Saa nähä kirjustanko tänään tarinaa. Riippuu siitä saanko häädön koneelta, kun äiti tulee kotiin, nimittäin aika pahalla päällä vaikutti tänään olevan taaas kerran. :p
Takaisin alkuun Siirry alas
Santtu

Santtu


Viestien lukumäärä : 212
Join date : 18.10.2008

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 3 EmptyTi Marras 25, 2008 5:14 pm

Mitäääääh? Ei ole yhtään reilua, protestoin! Ylläpidolta tulee miinuspisteitä toisten pahoinpitelystä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Janna P




Viestien lukumäärä : 126
Join date : 25.10.2008

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 3 EmptyTi Marras 25, 2008 5:20 pm

Nah, niinhän sä luulet poju. 8D Tytöt poikia vastaan - ja montakos niitä poikia täältä oikein löytyykään? *Laskee sormilla.* Aivan, yksi ja ainut - Santtu-rakas-pejpe-nam. Yritä siinä sitten puolustautua! 8D
Takaisin alkuun Siirry alas
Santtu

Santtu


Viestien lukumäärä : 212
Join date : 18.10.2008

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 3 EmptyTi Marras 25, 2008 5:20 pm

Missä on keskisormea näyttävä hymiö....?
Takaisin alkuun Siirry alas
Janna P




Viestien lukumäärä : 126
Join date : 25.10.2008

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 3 EmptyTi Marras 25, 2008 5:23 pm

Kato nyt - jopa hymiöt on sua vastaan! 8D

No ei, Santtu on kruunaamaton kuningas aina kello yksi yöllä. Joten tallilla sä oot vain raukkamainen poika. Jos tuut joskus mun kanssa tallille yöllä, niin kohtelen sua kyllä kuin kunkkua. Muutoin..
Takaisin alkuun Siirry alas
Janna P




Viestien lukumäärä : 126
Join date : 25.10.2008

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 3 EmptyTi Marras 25, 2008 5:25 pm

Äläkä muodosta kaksimielisiä ajatuksia. 8__________8
Takaisin alkuun Siirry alas
Santtu

Santtu


Viestien lukumäärä : 212
Join date : 18.10.2008

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 3 EmptyTi Marras 25, 2008 5:36 pm

Helvetti nauroin itteni kipeäksi tolle sun viestillee Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 3 15foux3
Ehkä mä jätän nää keskiyöt ihan nukkumiselle, sä voit pitää omaa kivaa täällä.....
Takaisin alkuun Siirry alas
Janna P




Viestien lukumäärä : 126
Join date : 25.10.2008

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 3 EmptyTi Marras 25, 2008 5:37 pm

Perkele. Mä tiesin ton, että muodostat kaksimielisiä ajatuksia oikein olan takaa! 8D Repeilen täällä, ehkä se on tarpeeks omakivaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Santtu

Santtu


Viestien lukumäärä : 212
Join date : 18.10.2008

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 3 EmptyTi Marras 25, 2008 5:41 pm

Muodostan aina, en osaa ajatella yksimielisesti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Janna P




Viestien lukumäärä : 126
Join date : 25.10.2008

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 3 EmptyTi Marras 25, 2008 5:48 pm

Mua öklöttää ku ajattelen, mitä oot muodostellu. Yäh. Muuten Santtu. Mun on ihan ihan ihan ihan ihan ihan ihan ihan ihan pakko kysyä, ootko sä oikeesti poika. 8o Empä ole ikinä ennen sitte kirjotellu/törmäilly hevosia (jopa virtuaalihevosia!!) harrastaviin poikiin. Suuuuuuuuuuri plussamerkki sulle. Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
Freak

Freak


Viestien lukumäärä : 119
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Sjundeå

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 3 EmptyTi Marras 25, 2008 6:06 pm

AAAASSDDD, mä palan oikeasti loppuun tätä vauhtua ;_;
Vasta viimeiset kokeet alla ja nyt jo uusia tulossa, enhän mä ehdi tehdä muuta kun kiertää tallilla, koiran kanssa tokossa ja agissa, soittaa joskus kitaraläksyjä ja lukea niska limassa kokeisiin. Ja lautailemaankaan ei olis aikaa lähteä ;_; (eikä tän nilkan kans kyl viittis lähteäkkään, mutt..)
Takaisin alkuun Siirry alas
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 3 EmptyTi Marras 25, 2008 6:19 pm

On Santtu real boy, asiasta puhuttukki joskus. Very Happy Tai sit se vaa huijaa olevansa ja pitää hauskaa meidän kustannuksella. Tai jos ei sittenkää? :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
wanze

wanze


Viestien lukumäärä : 134
Join date : 18.10.2008

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 3 EmptyTi Marras 25, 2008 6:34 pm

Santtu on kaksmielinen :'D Itte en osaa mitää yksmielistä aatellakaa, kaikesta tulee väännettyä jotai randomia kaksmielisyyttä. Voi Kristus, ny pitäis lähtee kauppaanki. Pitäis viiä noit Jeesuksen palautuspulloi kauppaa, tienais parikymppiä ((:

"Jos tuut joskus mun kanssa tallille yöllä, niin kohtelen sua kyllä kuin kunkkua. Muutoin.."

(tuo oli pakko kopioida tuohon 8DD)
Takaisin alkuun Siirry alas
Santtu

Santtu


Viestien lukumäärä : 212
Join date : 18.10.2008

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 3 EmptyTi Marras 25, 2008 6:55 pm

Mä olen täällä a) koulun b) siskon ansiosta. Koulussa piti tutkia jotain korvaavaa omalle harrastukselle ja Maisti-sisko neuvo mut hevostallinettiin jne. No ei, tyttöhän mä oikeesti olen! Ei kun oikeasti ihan o i k e a p o i k a!

wanzehan oikein uskonnollisella tuulella tänään ;D
Takaisin alkuun Siirry alas
Santtu

Santtu


Viestien lukumäärä : 212
Join date : 18.10.2008

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 3 EmptyTi Marras 25, 2008 7:27 pm

Janna P kirjoitti:
No ei, Santtu on kruunaamaton kuningas aina kello yksi yöllä. Joten tallilla sä oot vain raukkamainen poika. Jos tuut joskus mun kanssa tallille yöllä, niin kohtelen sua kyllä kuin kunkkua. Muutoin..
Pistän tän mun allekirjotukseen!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 3 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 12Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Seuraava
 Similar topics
-
» Millaisia kursseja toivoisit Vaajan järjestävän?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Vaaja ::   Yleinen keskustelu ja informaatio :: Yleinen keskustelu-
Siirry: