Vaaja
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Annika + Yasmin

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Annika + Yasmin Empty
ViestiAihe: Annika + Yasmin   Annika + Yasmin EmptyLa Loka 18, 2008 1:39 pm

Annika & Yasmin
Annika + Yasmin Annika-1

  • Aloittanut hoitamisen: 18.10. 2008
  • Hoitopisteiden määrä: 87,5 yellow star (päivitetty 15.12.)
  • Hoitokerrat: 14 - ratsastusoikeus!

    Hankitut varusteet:
  • Vaaleanvihreä harjapakki
  • Vihreä kaviokoukku, vihreä harjakampa, musta hikiviila, showshineä, vihreä pölyharja, suka, piikkisuka, pääharja, 3kpl hevosenmuotoisia pesusieniä
  • Vihreä nailonriimunnaru ja vihreä nylonriimu, riimupehmuste
  • Vihreä pintelipaketti (4 kpl)
  • Musta yleissatula
  • Heppanamuja, porkkanapussi ja Manger Mate-hevoslelu
  • Vaajan musta tallitiimipaita valkopunaisella painatuksella, musta samettipäällysteinen turvakypärä, ratsastussaappaat, esteraippa

    Annika + Yasmin Harjapakki_vaaleanvihrea-1 Annika + Yasmin Kaviokoukku_vihrea Annika + Yasmin Harjakampa_vihrea Annika + Yasmin Hikiviila_musta Annika + Yasmin Showshine Annika + Yasmin Polyharja_vihrea Annika + Yasmin Suka_vihrea Annika + Yasmin Piikkisuka_vihrea Annika + Yasmin Paaharja_vihrea Annika + Yasmin Pesusienet Annika + Yasmin Naru_vihrea Annika + Yasmin Riimu_vihrea Annika + Yasmin Riimupehmuste Annika + Yasmin Pintelit_vihreAnnika + Yasmin Yleissatula_musta Annika + Yasmin Hevosnamit Annika + Yasmin Porkkana Annika + Yasmin Mangermate Annika + Yasmin Tallipaita_musta Annika + Yasmin Kypara_musta Annika + Yasmin Ratsastussaappaat Annika + Yasmin Esteraippa

    Saadut palkinnot ja arvonimet:
  • Yli 45 yellow star-palkinto: musta samettinen turvakypärä
  • Yli 60 yellow star-palkinto: pussillinen heppanamuja, porkkanoita ja Manger Mate-hevoslelu
  • Lokakuun "Kuukauden hoitaja"-palkinto: showshineä ja ratsastussaappaat

    Annika + Yasmin 102008

    Osallistutut tunnit:
  • Hetan koulutunti 15.11. 2008, ratsuna Viski

    Suoritetut kurssit ja riehat, joissa ollut mukana:
  • Esteidenrakennustalkoot lokakuussa 2008

    Annika + Yasmin Estemestaritalkoobannu

yellow star yellow star yellow star yellow star yellow star yellow star yellow star yellow star yellow star yellow star yellow star yellow star yellow star yellow star yellow star yellow star yellow star

Annikan oma kuvaus

Sainpas pienen tai ei-niin-pienen inspiraation tähän esittelyyn, joten here it comes, tutustukaa ihan rauhassa ja ottakaa opiksenne! (;




  • NIMI: Hiiviskelen täällä ja hevoset.comissa nimimerkillä blowie. Annan teille kuitenkin luvan käyttää myös oikeaa nimeäni Annikaa hoitotarinoissa ja missä kaikkialla nyt keksittekään. //edit. Päätin, että tarinoissani, päiväkirjassani, esittelyssäni yms käytän nimeä Annika. Olisi siis mukavaa, jos unohtaisitte blowien ja alkaisitte käyttää Annika-nimeä - sopii paremmin tarinoihin, kuulostaa luonnollisemmalta. Kiitoos. :>

  • YHTEYSTIEDOT: Yksityisviesteillä ja hevoset.comin kautta minut tavoittaa nopeiten, mutta myös sähköpostia voi lähettää osoitteeseen livey.live@hotmail.com. Meseosoitetta voi pyytää pikaviestillä, en ihan tähän kaikkien silmien eteen sitä laita, mutta muille hoitajille voin kyllä antaa, mikäli jotakuta kiinnostaa.

  • IKÄ: "Oikeaa" ikää löytyy 14 vuotta ja hahmoni on samanikäinen. Pähkäilin kauan, pistänkö hahmon iäksi 14 vai 15 vuotta, koska jotenkin tuntuisi mielenkiintoiselta kirjoittaa 15-vuotiaan näkökulmasta, mutta lopulta päädyin 14-vuotiaaseen, mitä sitä turhia vanhentamaan itseään.

  • SUKUPUOLI: Ellei joku osaa Annika-nimestä päätellä sukupuoltani, niin kerronpa vielä varmistukseksi, että olen mies. No, vitsi vitsinä, tyttöhän minä. (;

  • ULKONÄKÖ JA LUONNE: Olen hoikka, 166 cm pituinen nuorukainen. Hiukseni ulottuvat jonkin matkaa hartioiden yli. Ne ovat tuuheat ja "korkkiruuvikiharaiset", väriltään tummanruskeat hiukka vaaleamman ruskeilla raidoilla värjätyt. Jakausta ei hiuksissa oikeastaan ole, ne ovat tuuheat unohtamatta tietenkään otsalla olevia otsahiuksia, jotka ulottuvat kulmakarvoille asti. Silmät ovat kirkkaan vihreät, ripset tummat ja ripsarilla meikatut, yleensä silmät myös rajatut tummanruskealla kajalilla. Iho on perussuomalaisen vaalea, mutta rusketus tarttuu hyvin kuten isällänikin, joten usein kesän rusketusrajat näkyvät vielä talvellakin selkeästi. Jotkut sanovat, että näytän ikäistäni vanhemmalta, mutta njoo, ihan 14 vuotta olen silti.

    Vaatemaku seuraa jonkin verran muotia, useimmiten minut tapaa pillifarkuissa, t-paidassa tai topissa ja valkoisessa hupparissa. Paidat ovat useimmiten joko keltaisia, ruskeita tai vihreitä, lempivärejäni. Ihan peruspaitoja en yleensä käytä, vaan niissä on jos jonkinmoista rypytystä ynnä muuta. Kengät ovat useimmiten eli aina mustavalkoiset tennarit, myös tallilla. Ratsastaessa tosin ihan kunnolliset nahkaiset ratsastussaappaat. Tallipukeutuminen poikkeaa jonkin verran tavallisesta pukeutumisesta, mutta mikäli ratsastusta ei ole tiedossa, tallilta minut löytää pilleissä, ruskeassa hupparissa ja hiukset auki. Ratsastuspäivinä hiukset on palmikoitu ranskalaiselle letille ja jalasta löytyvät ruskeat ratsastushousut, päältä t-paitaa tai hupparia. Yleesä kuitenkin maleksin tallivaatteissa enkä ratsastusvaatteissa. En tykkää käyttää takkeja, vaan yleensä tungen hupparin alle pari kerrosta lämpimiä vaatteita ja jopa talvella koitan sinnitellä mahdollisimman pitkään hupparilla.

    Luonteeltani olen räväkkä, sananvalmis ja seurallinen. Huumorintajuakin löytyy. Viihdyn ihmisten seurassa ja minulle kannattaa tulla rohkeasti juttelemaan - jos ei tule, niin luultavasti minä itse tulen juttelemaan. Olen aika kovaääninen, mutta tallilla osaan toki pitää hauskaa pienemmälläkin volyymilla. Tutustun mielelläni uusiin ihmisiin, vaikka erityisesti oma kaveriporukka on läheinen ja tärkeä. Autan mielelläni aloittelijoita ja muitakin apua tarvitsevia parhaan kykyni mukaan, joten ei kannata epäröidä neuvon kysymistä. Toisinaan saatan olla vähän jääräpäinen, mutta ryhmätöissä yhteistyö sujuu hyvin ja osaan kyllä joustaa asioissa. Minulla on omia mielipiteitä joka asiasta ja en epäröi tuoda niitä esille. Se ei kuitenkaan tarkoita muiden mielipiteiden tyrmäämistä, vaan keskustelen mielelläni asioista. Tiivistettynä olen räväkkä, mutta ystävällinen, auttavainen ja seurallinen.

  • MUUTA: Jos joku haluaa minua blowie-nickillä kutsua, niin huomautan, että "blowie"-nimi kirjoitetaan PIENELLÄ alkukirjaimella. Ei siis B vaan b. On ärsyttävän näköistä lukea Blowie Isolla Alkukirjaimella Kirjoitettuna. Eli ottakaas se huomioon. (;

    Jos jotain jäi epäselväksi, kehoitan kyselemään rohkeasti, vastailen mielelläni kysymyksiin. Muokkailen tätä viestiä itse aina vähän väliä, mikäli keksin uusia asioita tai korjailen kirjoitusvirheitä, joten älkää ihmetelkö.


Viimeinen muokkaaja, blowie pvm Pe Marras 28, 2008 2:43 pm, muokattu 4 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Ylläpito
Ylijumala
Ylijumala
Ylläpito


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 17.10.2008

Annika + Yasmin Empty
ViestiAihe: Vs: Annika + Yasmin   Annika + Yasmin EmptyLa Loka 18, 2008 1:45 pm

Kiitos mahtiesittelystä blowie-Annika, meikä piirtää sullekin jossain vaiheessa piakkoin tän profiilikuvan!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://vaaja.foorumi.biz
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Annika + Yasmin Empty
ViestiAihe: Vs: Annika + Yasmin   Annika + Yasmin EmptyLa Loka 18, 2008 1:47 pm

Kiitti, odotan innolla! (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Ylläpito
Ylijumala
Ylijumala
Ylläpito


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 17.10.2008

Annika + Yasmin Empty
ViestiAihe: Vs: Annika + Yasmin   Annika + Yasmin EmptyLa Loka 18, 2008 4:04 pm

Nyt myös Annikalla kuva kun sitä niin kovin odotit Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://vaaja.foorumi.biz
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Annika + Yasmin Empty
ViestiAihe: Vs: Annika + Yasmin   Annika + Yasmin EmptyLa Loka 18, 2008 4:08 pm

Ei vitsit tuo on ihana<3 Ihan näköinen oikeastaan. :'DD Hoitovihkokin on tosi söpö, kiitokset tuhannesti! (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Ylläpito
Ylijumala
Ylijumala
Ylläpito


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 17.10.2008

Annika + Yasmin Empty
ViestiAihe: Vs: Annika + Yasmin   Annika + Yasmin EmptyLa Loka 18, 2008 4:10 pm

Eipä kestä cyclops
Takaisin alkuun Siirry alas
http://vaaja.foorumi.biz
Ylläpito
Ylijumala
Ylijumala
Ylläpito


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 17.10.2008

Annika + Yasmin Empty
ViestiAihe: Vs: Annika + Yasmin   Annika + Yasmin EmptyPe Marras 28, 2008 12:21 pm

Päivitin sulle tietoihin että hoidat nykyään Yasminia, tee uus hoitopäiväkirja. Tässä on osoite siihen hoitopäiväkirjan kuvaan, laita se siihen ihan ylimmäiseksi hoitopäiväkirjassa koodilla

[*center][IMG*]https://2img.net/h/i493.photobucket.com/albums/rr300/vaajatalli/yasmikirja.jpg[*/IMG][*/center]

Ja tähdet, totta kai, veks. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://vaaja.foorumi.biz
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Annika + Yasmin Empty
ViestiAihe: Vs: Annika + Yasmin   Annika + Yasmin EmptyPe Marras 28, 2008 2:19 pm

Selvä juttu, väsään kohta. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Annika + Yasmin Empty
ViestiAihe: Vs: Annika + Yasmin   Annika + Yasmin Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Annika + Yasmin
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Viskin päiväkirja, hoitajana Annika
» Yasminin päiväkirja, kirjailijana Annika
» Yasminin saapuminen tallille (Annika + muut)
» nf-t. YAZMIN D'AMORE "Yasmin"

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Vaaja ::   Hoitajatoiminta :: Hoitajien esittelyt ja profiilit-
Siirry: