Vaaja
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!

Siirry alas 
+5
Noona
Santtu
wanze
Freak
Ylläpito
9 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Seuraava
KirjoittajaViesti
Janna P

Viestien lukumäärä : 126

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 6 EmptyTo Marras 27, 2008 9:08 am

Mun normaalilämpö on kans jotaki 36 tienoilla.. Noona, olitko sä eka hoitaja tääl? Pitänee kysyä, haluun tietää kaiken, mitä mulla mahdollisesti meni Vaajan tietokisas väärin. 8(
Takaisin alkuun Siirry alas
Noona

Noona

Viestien lukumäärä : 49

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 6 EmptyTo Marras 27, 2008 9:12 am

Öö, ei mitään hajua Very Happy Varmaan olin? Jos en eka ollu, niin ainakin toka sitten..

..Auttoipa paljon cyclops
Janna P

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 6 EmptyTo Marras 27, 2008 9:13 am

Okei. Mä en kyllä millään muotoa tajua, mitä mul meni tossa kisassa väärin. Möh, mähän sentään lunttasin kaikki täältä foorusta. 8D8D
Ylläpito
Ylijumala
Ylijumala
Ylläpito

Viestien lukumäärä : 288

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 6 EmptyTo Marras 27, 2008 12:49 pm

Vähä oli matikankoe syvältä!

Janna P kirjoitti:
Jeah, tää alkoi kirjotella taas tarinaa. Ylläpito hei, voiko orjatkin olla mukana kuukaudenhoitaja -toiminnassa, vai onko se tarkoitettu vaan hoitajille? :>
Tää on ikävä kyllä vaan hevosten hoitajille. silent
http://vaaja.foorumi.biz
wanze

wanze

Viestien lukumäärä : 134

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 6 EmptyTo Marras 27, 2008 2:42 pm

Jos teitä tyyppejä kiinnostaa mun normaalilämpö, nii se on yleensä 35,5-36 8D
Freak

Freak

Viestien lukumäärä : 119

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 6 EmptyTo Marras 27, 2008 6:14 pm

Ja mun normaalilämpö jossain 37-38 välillä u__u
Santtu

Santtu

Viestien lukumäärä : 212

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 6 EmptyTo Marras 27, 2008 6:37 pm

Ketä kiinnostaa meidän normaalilämmöt Very Happy ? Vääntelen tarinaa sitten viikonlopuksi Wink
Ylläpito
Ylijumala
Ylijumala
Ylläpito

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 6 EmptyTo Marras 27, 2008 8:07 pm

MUN NORMAALILÄMPÖ ON -273*C!!!!!
wanze

wanze

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 6 EmptyTo Marras 27, 2008 9:44 pm

^^ En mä vaan tiiä, ku muutki kerto, nii pitäähä sitä pysyä muodin mukana 8DD (repesin tälle lauseelle hetken myöhemmin >8D)
Janna P

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 6 EmptyPe Marras 28, 2008 9:26 am

Santtu oikeesti, haluutsä et jokanen uus karistetaan täällä sun (tai no mun) voimalla ulos? Pahainen kakara. 8(

Mut joo hyvää huomenia. Hehkutan, että joulukuun eka lähestyy njam. Enää kolme päivää ja kaikki on taas täydellistä. (8
Ylläpito
Ylijumala
Ylijumala
Ylläpito

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 6 EmptyPe Marras 28, 2008 11:05 am

Mua pelottaa jo valmiiksi, tänään jättipäivitys, johon liittyy paljon piirtämistä, mikä meinaa sitä et mun kaikki hyvät "Vaaja-tussit" on kuollu ja joudun improvisoimaan. Shocked
wanze

wanze

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 6 EmptyPe Marras 28, 2008 2:09 pm

Voisin änkee tonne Yasminin saapumisropeen tänää, jos jaksan. Ja ensimmäisenä kattoon kenen kans se tarhataan. Kas kummaa, Kaneli saa vastuksen joka nipistelee ja näykkii :'D
blowie

blowie

Viestien lukumäärä : 215

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 6 EmptyPe Marras 28, 2008 2:27 pm

OIOIOIOI<<<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3 Ihana yllätys heti kun sain Vaajan sivut auki; hevoset-sivulle oli ilmestynyt uusi ihana nyffi! Sekosin täysin, Yasmin on ihan täydellinen neitokainen luonteeltaan, ulkonäöltään ja muutenkin kaikin puolin! Very Happy Very Happy Pitääkin kipaista saapumisropeen heti->
Santtu

Santtu

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 6 EmptyPe Marras 28, 2008 3:01 pm

Toi YP:n mainostopa piti kyylätä ht.netistä Very Happy

4. Meillä on koko ajan jatkuvaa känäilyä tallinväen kesken, etenkin erään ärsyttävän tallipojan toimesta.. ("Ylläpito, kun ****** kerran on noin kuriton tyhmä, viittisitkö (pystytkö ees?!) vaihtaa ton ****** allekirjotuksen? Alkaa mennä @!#$ jo yli hilseen. 8D!!")
15. Meillä on yleinen keskustelupalsta. (”Ketä kiinnostaa meidän normaalilämmöt?!”)

Mitä ihmettä sä näillä tarkotat :0 Enkä mä ainakaan syö koko ajan :0 Pitäähän nyt linjoja ajatella.. Noi tytöthän tässä kaikki ahmii!

/ ja anteeks, älä blowie ota nokkiisi No Toi Jasmin ei mua hetkauta, suojatkin taipuu jalkojen mukaan (.. Very Happy) ja tollanen sydän ylisöpö ylläripylläri uusi paskakone = mulle lisää töitä. Yhyy angst viillän lusikalla ranteet auki ja meen kohta syömään kiviä.
blowie

blowie

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 6 EmptyPe Marras 28, 2008 3:12 pm

Otanpas nokkiini, Yasmin on tosi nätti, vaikka tuskin pojat sellaisesta mitään tajuaakaan. Wink Meidän rakas matikan maikka uhkasi ottaa yhteyttä sosiaaliviranomaisiin, kun yks meidän luokkalainen jätkä puhui läpällä että menee kotiin angstaamaan ja vetämään ranteet auki. Että sellasta tänään. Very Happy
Santtu

Santtu

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 6 EmptyPe Marras 28, 2008 3:14 pm

Jotain tosikko-opeja Very Happy
blowie

blowie

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 6 EmptyPe Marras 28, 2008 3:18 pm

No älä! Very Happy Kyseinen maikka on muutenkin aivan järkyttävä, sillä on ihan omat suosikkinsa ja inhokkinsa + sellainen pieni porukka joltain tolta väliltä. Mä satun kuulumaan inhokkeihin ja jotenkin aina se kuulee kaiken metelin läpi just MUN äänen (ja parin muun rakkaan inhokkinsa) ja alkaa siitä sitten valittamaan. -.-'
Santtu

Santtu

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 6 EmptyPe Marras 28, 2008 3:22 pm

No terve! Meidän _kaikki_ opettajat ovat niiiiiin ihania, että nekin aina kuulee mun äänen yli muiden. Tosin aika usein mä puhun kaikista kovimmalla äänellä ja usein oon ainoo joka puhuu Very Happy Esimerkiksi tänään englannin tunnilla opettaja oli raivonnut (= heittänyt kirjan pöytään, kiroillut jne.) ja mun piti selittää mun ponista yhdelle kaveritytölle. Enhän mä ottanut kuuleviin korviini vaikka opettaja huutaa täysillä Very Happy Sitten se tuli siihen mun eteen "Santeri Korpi! Sä lähdet täältä vittu rehtorin kansliaan jos toi saatanan suu ei pysy kiinni!" Vielä kun se oli sellainen 120 cm pitkä, vanhahko naisopettaja. Oli repeäminen lähellä... Se kaveri vieressä meinasi hajota siihen paikkaan, mä käännyin eteenpäin (olin ollut selkä sivupöytää päin), rykäisin ja avasin kirjat. "Joo, ei täs mitää.."
blowie

blowie

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 6 EmptyPe Marras 28, 2008 3:32 pm

Hyvin tutulta kuulostaa! Very Happy Kaikki opettajat meidän koulussa on juuri vastaavia ja kaikki tuntuu vihaavan mua enemmän tai vähemmän. Aina MINÄ olen se pahin ja ainoa joka tunnilla juttelee, vaikka koko muu luokka hyppisi pöydillä ja laulaisi ukkonooaa.
Santtu

Santtu

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 6 EmptyPe Marras 28, 2008 3:38 pm

Tuttu juttu Very Happy Kokeiltiin muuten kerran, yks kaveri meni toiselle puolelle luokkaa, istu siellä pulpetilla ja jutteli possen kaa ja mä selitin normiäänellä (ja vähän käsillä..) toiselle kaverille ni mä jouduin istuun toinen ei Very Happy
wanze

wanze

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 6 EmptyPe Marras 28, 2008 3:39 pm

Minä olen kanssa aina se_pahin_pölöttäjä vaikka koko muu luokka puhuu samaan aikaan jotain omiaan. Ope mäkättää aina MINULLE vaikka muutama poika+pari tyttöä huutaa täyttä kurkkua omia juttujaan ja olen sitäpaitsi meidän opea pitempi 8DD Ja se on sellanen hissukka tyyliin "olkaapas nyt hiljaa. Oona! Ole nyt jo hiljaa, vielä pari viikkoa niin loppuu koulu... jne."
Santtu

Santtu

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 6 EmptyPe Marras 28, 2008 3:41 pm

wanze, teillä sentään ystävällisiä! Mulle yleensä "Santeri Korpi, nyt se leipäläpi kiinni tai minä tulen ja ompelen sen. Saatana tämmöstä vielä kolme vuotta..." Very Happy Etenkin toi loppusitaatti tuppaa kuulumaan aika usein kun lukion ekalla olen.. Very Happy
wanze

wanze

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 6 EmptyPe Marras 28, 2008 3:48 pm

Noh, meitin koulussa sellanen ihmeope, joka karjasee oikein kunnolla, jos sanoo sananki.
"Kato mua silmiin, KATO MUA SILMIIN. Miks sä puhuit? MIKS?", tyyliin noin se karjuu, jos pikkusen puhuu 8D Ja opettaa ihan ala-asteen ykkösiä 8D
blowie

blowie

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 6 EmptyPe Marras 28, 2008 3:51 pm

Meilläki on vähän ei-niin-kiltit maikat. Yleensä tulee turpa/pää kiinni ja pitkä liuta kirosanoja perään, opettajasta riippuen. Matikan maikka ei kyllä kiroile, mutta äikän maikka sitäkin enemmän. Tosin äikän maikka on ainoa kiva maikka, tänäänkin tuplatunnilta jätti toisen tunnin pitämättä ku ei keksiny meille tekemist nii päästii tunti aikasemmi koulust Very Happy
Santtu

Santtu

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 6 EmptyPe Marras 28, 2008 3:59 pm

Roolipelissä minä _en ole_ keskellä pihaa / teidän luonanne vaan edelleenkin _hoitopuomilla_ _Pennyn_ kanssa.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 6 Empty

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!
Takaisin alkuun 
Sivu 6 / 12Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Seuraava
 Similar topics
-
» Millaisia kursseja toivoisit Vaajan järjestävän?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Vaaja ::   Yleinen keskustelu ja informaatio :: Yleinen keskustelu-
Siirry: