Vaaja
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!

Siirry alas 
+5
Noona
Santtu
wanze
Freak
Ylläpito
9 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Seuraava
KirjoittajaViesti
wanze

wanze

Viestien lukumäärä : 134

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 7 EmptyPe Marras 28, 2008 4:03 pm

Äh, muokkaan. En mä osaa lukea 8DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Ylläpito
Ylijumala
Ylijumala
Ylläpito

Viestien lukumäärä : 288

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 7 EmptyPe Marras 28, 2008 4:10 pm

Lapset. Käyttäytykää, meille tulee uus hoitaja, annatte hyvän kuvan itsestänne. Evil or Very Mad
http://vaaja.foorumi.biz
Santtu

Santtu

Viestien lukumäärä : 212

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 7 EmptyPe Marras 28, 2008 4:11 pm

No sun esittelytopicis perusteella ei voi enää antaa hyvää kuvaa Very Happy
blowie

blowie

Viestien lukumäärä : 215

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 7 EmptyPe Marras 28, 2008 4:13 pm

Jooo, katoinki että tänne on rekannu Spyro-niminen tyyppi. Very Happy Nyt sitten nätisti, jopa Santtu.
Ylläpito
Ylijumala
Ylijumala
Ylläpito

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 7 EmptyPe Marras 28, 2008 4:17 pm

No meillä oikeesti vaan syödään..

Lainaus :
Miksi meille hoitamaan? – 15+1 syytä, official Vaaja-edit
1. Meillä on hurjan aktiivinen talliporukka, joka sosialisoituu, kirjoittaa, riehuu ja syö pipareita keskenään.
2. Meillä on tunteja hoitajille.
3. Meillä on huippu tallikauppa, Kultainen Gramaani, ja pari shopaholicia (ei, Annika, en muka viittaa tässä sinuun..)
4. Meillä on koko ajan jatkuvaa känäilyä tallinväen kesken, etenkin erään ärsyttävän tallipojan toimesta.. (”Ylläpito, kun ****** kerran on noin kuriton tyhmä, viittisitkö (pystytkö ees?!) vaihtaa ton ****** allekirjotuksen? Alkaa mennä @!#$ jo yli hilseen. 8D!!”)
5. Meillä syödään koko ajan. Oikeasti. Kaikissa hoitotarinoissa. Ollaan kuin Viisikosta, aina jotain hedelmäkakkua mukana kun haaksirikkoudutaan autiolle saarelle.
6. Meillä on ilkeitä hevosia ilkeille ratsastajille, lihavia lihaville, tyhmiä tyhmille jne.
7. Meillä on kaksi vajaata tallikoiraa ja kaksi vielä vajaampaa vuohta.
8. Meillä kaikki hoitotarinat kommentoidaan pidemmin kuin ”Kiva 2 pistettä”.
9. Meillä on oma tallitiimiteepaita.
10. Meillä saat ilmaisen varustelaatikon liittyessäsi.
11. Meillä on järjestetty esteidenrakennusriehaa, tietokilpailua ja tulossa on vaikka mitä!
12. Meillä syödään koko ajan.
13. Meillä on ihania hevosia.
14. Meillä syödään koko ajan.
15. Meillä on yleinen keskustelupalsta. (”Ketä kiinnostaa meidän normaalilämmöt?!”)
+1. Meillä syödään koko ajan.
Santtu

Santtu

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 7 EmptyPe Marras 28, 2008 4:21 pm

1. Meillä on hurjan aktiivinen talliporukka, joka sosialisoituu, kirjoittaa, riehuu ja syö pipareita keskenään.
5. Meillä syödään koko ajan. Oikeasti. Kaikissa hoitotarinoissa. Ollaan kuin Viisikosta, aina jotain hedelmäkakkua mukana kun haaksirikkoudutaan autiolle saarelle.
12. Meillä syödään koko ajan.
14. Meillä syödään koko ajan.
+1. Meillä syödään koko ajan.
...... hmmmm. Annika rajottaa nyt syömistään, right?

Suurimmat naurut:
15. Meillä on yleinen keskustelupalsta. (”Ketä kiinnostaa meidän normaalilämmöt?!”)
Santtu

Santtu

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 7 EmptyPe Marras 28, 2008 4:42 pm

Saanko 10 p jos löydän hoitotarinan jossa ei syödä Smile
Ylläpito
Ylijumala
Ylijumala
Ylläpito

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 7 EmptyPe Marras 28, 2008 4:42 pm

Santtu kirjoitti:
Saanko 10 p jos löydän hoitotarinan jossa ei syödä Smile
Et. sunny
Santtu

Santtu

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 7 EmptyPe Marras 28, 2008 4:47 pm

Höh.
blowie

blowie

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 7 EmptyPe Marras 28, 2008 4:57 pm

Onkos ylläpidolla mitään vaatimuksia ton Yasminin suhteen, että saako heti nousta selkään vai pitääkö ensin pari kertaa työskennellä maasta käsin tai jotain vastaavaa? Hoitotarinaa vois alottaa nimittäin kohta kirjottamaan, niin valmiiksi kyselen mikä on sallittua ja mikä ei. Smile
Santtu

Santtu

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 7 EmptyPe Marras 28, 2008 5:00 pm

^ Ei varmastikaan kannata, koska a) tamma ei ole sopeutunut b) se on vielä matkatäpinöissä c) et vielä tunne sitä Wink
blowie

blowie

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 7 EmptyPe Marras 28, 2008 5:02 pm

Joo en mä tänään joka tapauksessa, mutta viikonlopun tulevia tarinoita pohdiskelen. (: Että pitääkö tyyliin useampi hoitotarina/päivä odottaa ja miten usea.
Ylläpito
Ylijumala
Ylijumala
Ylläpito

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 7 EmptyPe Marras 28, 2008 5:03 pm

blowie kirjoitti:
Onkos ylläpidolla mitään vaatimuksia ton Yasminin suhteen, että saako heti nousta selkään vai pitääkö ensin pari kertaa työskennellä maasta käsin tai jotain vastaavaa? Hoitotarinaa vois alottaa nimittäin kohta kirjottamaan, niin valmiiksi kyselen mikä on sallittua ja mikä ei. Smile
Kirjottele yks tai kaks maastakäsinjuttua, tutustu tammaan eka.
blowie

blowie

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 7 EmptyPe Marras 28, 2008 5:18 pm

Selvä homma, alankin kirjustamaan tarinaa. Tosin pizza 10 min päästä valmis (Ristorante-pizzaa, nam<3), joten kirjotteluun tulee pieni syömätauko. Razz
Santtu

Santtu

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 7 EmptyPe Marras 28, 2008 5:25 pm

Söin just yhden Ristorante Hawaiiiin Razz
blowie

blowie

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 7 EmptyPe Marras 28, 2008 5:27 pm

Mul on semmone meetvurstipizza (kirjotetaanko noin?) Very Happy
wanze

wanze

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 7 EmptyPe Marras 28, 2008 7:49 pm

Yhet vaan herkuttelee pizzalla 8D Mä taas vihaan pizzoja...

Hei Ylläpito-Janna mikälie oletkaan, mitenkäs kun Kanelilla ei tietääkseni (?) ole suitsia, niin pitääkö miun ostaa suitset, vai voinko jollain randomilla riimu/ohjasöhellyksellä ratsastaa ekan kerran?
Janna P

Viestien lukumäärä : 126

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 7 EmptyPe Marras 28, 2008 8:21 pm

Jassukaan ei piss(zz)oista välitä. Yäkhyi.

Ketäs tuo Spyro alkaa hoitelemaan? Tuleeks tänne uusia hevosia? Kun häntä niin hoitajaksi jo kutsut.. Mutta mun (tai no vielä Svean) Lakua ei ryöstetä! Muuten tulee kirosanalaiva kautta aikojen. Ja muuten, oon syöny mun hoitotarinois vaan parisen kertaa. 8(
wanze

wanze

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 7 EmptyPe Marras 28, 2008 8:36 pm

Eikös Spyro ala hoitamaan Viskiä? En ole ihan varma, mutta toivotamme hänetkin tervetulleeksi Vaajailemaan 8D
Janna P

Viestien lukumäärä : 126

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 7 EmptyPe Marras 28, 2008 8:39 pm

Ai niin, mä typerys unohdin sen pullukan kokonaan.

Ja todellakin, tervetuloo tänne ylihulluun poppooseen Spyro! Mä olen kyllä tälläinen varsinainen orja, että mielellään mua pomputetaan. Että jos luet, niin pomputa vaan. 8D
Santtu

Santtu

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 7 EmptyPe Marras 28, 2008 8:54 pm

Niin, Jassua saa pomputtaa.

Mä en ikinä syö mun tarinoissa (- juon kahvia..) vaan Annika, Jossu, Jassu jne perusposse aina mässää......

Janna P kirjoitti:
Voi apua, en ole ikinä koskenut edes sormenpäälläni kyseiseen hevoseen..
Kuka nyt olisi.. Siihen makkaraan kosken vain jos on pakko. tongue
blowie

blowie

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 7 EmptyPe Marras 28, 2008 9:04 pm

En mä ees niin usein syö. Toissakertaisessa tarinassa pipareita söin, mutta niin SINÄKIN siinä tarinassa. Pihistit purkin loput piparit ahneesti, Mikolle ei jääny yhtää. :--(( En mä ees muista että oisin hirveest mitää syöny. Yhessä ropessa kaakaota ja yeitin syödä keksejä mutta Santtu pölli ne ja söi ne. Very Happy
Santtu

Santtu

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 7 EmptyPe Marras 28, 2008 9:05 pm

Mun tarinoissa posse aina syö Cool

PAKKOHAN IHMISEN ON SYÖDÄ!
Noona

Noona

Viestien lukumäärä : 49

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 7 EmptyPe Marras 28, 2008 9:08 pm

Mä en syö!
Yhen piparin oon syöny =( Kai.
blowie

blowie

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 7 EmptyPe Marras 28, 2008 9:08 pm

Joo. Paitsi koulussa. Hyi vit*u sitä kouluruokaa. Syön yleensä vaan näkkäriä ja miniannoksen ruokaa koska en vaa oikeest tykkää valmisruuista. Pizza on tietty eri asia<3:D Meidä piti vähä aikaa sit osallistuu semmosee kyselyy et millast kouluruoka on ja näin. Siin oli kaikkii et: "Ruoka on herkullisen näköistä.", kaikki vastaa "TÄYSIN ERI MIELTÄ". "Ruoka on herkullisen makuista", "TÄYSIN ERI MIELTÄ."

Sori nyt jos joku rakastaa kouluruokaa mut mä en voi sietää sitä. :p

Voitaisko ropettaa? Mul on iha sika tylsää, kyttään vaa Vaajaa ja jutustelen täällä. Ois kiva tehä jotai järkevääki. Oon ollu koneel 20 vaille kahest lähtien. Jes. Pienii taukoi vaa pitäny välil.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 7 Empty

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!
Takaisin alkuun 
Sivu 7 / 12Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Seuraava
 Similar topics
-
» Millaisia kursseja toivoisit Vaajan järjestävän?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Vaaja ::   Yleinen keskustelu ja informaatio :: Yleinen keskustelu-
Siirry: