Vaaja
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!

Siirry alas 
+5
Noona
Santtu
wanze
Freak
Ylläpito
9 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Seuraava
KirjoittajaViesti
Santtu

Santtu


Viestien lukumäärä : 212
Join date : 18.10.2008

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 9 EmptyPe Marras 28, 2008 9:49 pm

Joo Very Happy

1) en oo hyvä uimaan, oon hidas -> ui useemmin, opettele kroolaamaan
2) on vaan ihan perseestä -> älä ole negatiivi-nelli
3) tunnit on tylsiä -> kts. ylempi
4) opettaja on paska jäkättäjä, joka yrittää pakottaa milloin mihinkin - hyppäämään hyppytornista, hyppäämään ponnahduslaudalta pää edellä jne -> saat rohkeutta
5) joudutaan uimaan 200metriä joka ei oo kivaa -> kunto kohoaa
6) muutenkin koulu-uinti on perseestä -> kts. ylempi
7) syitä on miljoonittain -> kaikki on tekosyitä
8 ) vieläkö tahot lisää syitä -> kts. ylempi
9) öö no en taho kastella mun hiuksia ku värjäsin ne just -> käytä uimahattua 8D
10) koulu-uinti on perseestä. Piste. (: -> kts. kohta 2
Takaisin alkuun Siirry alas
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 9 EmptyPe Marras 28, 2008 9:51 pm

HYI ****************** MÄ EN TODELLAKAAN MITÄÄN UIMAMYSSYÄ KÄYTÄ!!!!!!!! Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Ja oikeest mä en vaa tykkää uida, noi sun vastalauseet oli iha hatusta vetästyä positiivi-poika-potaskaa. :----(
Takaisin alkuun Siirry alas
wanze

wanze


Viestien lukumäärä : 134
Join date : 18.10.2008

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 9 EmptyPe Marras 28, 2008 9:55 pm

Yhellä mun "kaverilla", tai no luokkalaisella oli siel uimas sellanen oikeen kirkkaan pinkki uimapuku, kyllä. Ja sit sillä oli uimahattu (musta) ja uimalasit (mustat). Me sanottii sitä vaaleenpunaseks virtahevoks ja se tais kuulla sen ja suuttua >8D
Takaisin alkuun Siirry alas
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 9 EmptyPe Marras 28, 2008 9:56 pm

Hyi, en haluu kommentoida enempää, tulis liian monta kirosanaa. Koitan vähän rajottaa, jos tääl käy vaikka pikkulapsosia lukemassa. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Santtu

Santtu


Viestien lukumäärä : 212
Join date : 18.10.2008

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 9 EmptyPe Marras 28, 2008 9:58 pm

Very Happy:D:D:D

Toiset on Mallalla bilettämässä Sad Mä olen.. lapsenvahtina... Maistikin bilettää ja sitten saan hakea sen sieltä kun se on iha pöppelissä.. Huono viinapää raukalla <3

Sovitaanko, että Yasmin on juoksemassa maneesin suuntaan?
Takaisin alkuun Siirry alas
wanze

wanze


Viestien lukumäärä : 134
Join date : 18.10.2008

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 9 EmptyPe Marras 28, 2008 9:59 pm

Yasmin juoksee maneesille, okei Very Happy

Ja ahhah, mun kaverit onki jossain vatun partion yövalvojaispikkujoulu-jutussa! Pikkusenko ärsyttää :'D Paitsi se virtahepo 8D Ja se oli aivan kauheen näkönen siel uimas, joka välis otti jostain tyypeistä tukea. Ja sit ku se on lyhyt ja läski 8D


Viimeinen muokkaaja, wanze pvm Pe Marras 28, 2008 10:00 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 9 EmptyPe Marras 28, 2008 9:59 pm

Mulle käy. Muutkin voi tulla mukaa, tääl oli onlines äske vaik kui paljo tyyppei, ainaki Noonan bongasin. Very Happy

Mun vanhemmat on pikkujouluis, veli dataa sen koneel toises pääs taloo ja mäl täl vanhal paskakoneel. Koht tulee beebee, Santtu muistuta jos oon unohtamas. Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Santtu

Santtu


Viestien lukumäärä : 212
Join date : 18.10.2008

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 9 EmptyPe Marras 28, 2008 10:01 pm

Partion???+ Very Happy Kuka käy partiossa enää, huh huh..
Takaisin alkuun Siirry alas
wanze

wanze


Viestien lukumäärä : 134
Join date : 18.10.2008

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 9 EmptyPe Marras 28, 2008 10:03 pm

Miun ikäset? Jotka on tyhmiä, ei partios tehdä mitää järkevää (kröhöh...). Ne on ihan innoisaan, ku niillä on partiohuivi/puukko ja ne pääsi sinne yövalvojaisii 8D
Takaisin alkuun Siirry alas
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 9 EmptyPe Marras 28, 2008 10:03 pm

Niimpä. HYI MEIDÄN MATIKAN/FYSIIKAN MAIKKA ON JOKU PARTION VETÄJÄ. Tai ainaki joskus ollu. Se lipsautti joskus tunnil ku joku dissas partioo. Hyihyi.

Santun ropevuoro.

Tsiikasin että Santtu on kirjottanu koko foorumin viesteist joku 19 prossaa. Mä vaa 15pilkkujotain. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Santtu

Santtu


Viestien lukumäärä : 212
Join date : 18.10.2008

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 9 EmptyPe Marras 28, 2008 10:05 pm

On mullakin puukko ja valvon harva se yö Very Happy Tulkaa tänne vaan, mä olen possen kaa lähes joka ilta kaupungissa Wink Enemmän tai vähemmän pöppelissä.. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 9 EmptyPe Marras 28, 2008 10:05 pm

Santtu-namusetä iskussa. Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
wanze

wanze


Viestien lukumäärä : 134
Join date : 18.10.2008

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 9 EmptyPe Marras 28, 2008 10:06 pm

Whii 8D Mä oon kirjottanu foorumin viesteistä 6.47% Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Santtu

Santtu


Viestien lukumäärä : 212
Join date : 18.10.2008

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 9 EmptyPe Marras 28, 2008 10:07 pm

No emmä nyt sellasta (ps, mulla on ihan oma nainen Wink)
Takaisin alkuun Siirry alas
wanze

wanze


Viestien lukumäärä : 134
Join date : 18.10.2008

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 9 EmptyPe Marras 28, 2008 10:09 pm

"Käyttäjämme ovat kirjoittaneet yhteensä 1008 viestiä
Meillä on 27 rekisteröitynyttä käyttäjää"

Vaaja laajenee Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Santtu

Santtu


Viestien lukumäärä : 212
Join date : 18.10.2008

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 9 EmptyPe Marras 28, 2008 10:10 pm

BLOWIE BB ALKAA
Takaisin alkuun Siirry alas
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 9 EmptyPe Marras 28, 2008 10:11 pm

AAAAAPUA. Nyt kattomaan. Onneks sain ropeviestin kirjotettuu, teil menee kuitenki mainoskatkoon aikaa nois.

SANTTU KERTOO LISÄÄ SIITÄ NAISESTAAN KUN KERKIÄÄ. Wink Wink Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
wanze

wanze


Viestien lukumäärä : 134
Join date : 18.10.2008

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 9 EmptyPe Marras 28, 2008 10:12 pm

blowie vie sanat suusta Very Happy Kerrot siitä naisestas Santtu lisää Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Santtu

Santtu


Viestien lukumäärä : 212
Join date : 18.10.2008

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 9 EmptyPe Marras 28, 2008 10:13 pm

Eikö sulla ole telkkaria omassa huoneessa Surprised Minun tyttöni on Minttu aka Minne <3
Takaisin alkuun Siirry alas
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 9 EmptyPe Marras 28, 2008 10:15 pm

Ei oo teeveetä eikä konetta omas huonees, mut takkahuonees on molemmat ja oonki linnottautunu tänne.

Hitsi ärsyttää ku tuo Anniina on noin TYHMÄ. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
wanze

wanze


Viestien lukumäärä : 134
Join date : 18.10.2008

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 9 EmptyPe Marras 28, 2008 10:22 pm

Mun täytyy nyt mennä, mut hypätkää vuoroni yli, jos haluatte 8D Nukkukaa hyvin (jos nukutte >8D)
Takaisin alkuun Siirry alas
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 9 EmptyPe Marras 28, 2008 10:24 pm

No voi voi, öitä sullekki kuiteski. Mää hillun koneella vielä varmaa bb:n ajan, Santtukin luultavasti.? Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Santtu

Santtu


Viestien lukumäärä : 212
Join date : 18.10.2008

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 9 EmptyPe Marras 28, 2008 10:28 pm

Kyllä mä BB:n jälkeenkin Very Happy Me autohitataan sulla, anteeksi Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 9 EmptyPe Marras 28, 2008 10:30 pm

Jep, ei voida feidaa sua seisomaankaa paikallee. Very Happy Mä katon häätääks äiti mut bb:n jälkee koneelt, tuli nimittäin just himaa. :/

Sainpas ropen kirjotettua. Kauheeta ku joutuu autohittaamaan Oonaa, mut ei voi mitää. Tos ei kyl tullu oikeestaa, mut Santtu saaki taiteilla tuolt maneesin ulkopuolelt sitte tilanteen kehittymistä vähä tarkemmi. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Santtu

Santtu


Viestien lukumäärä : 212
Join date : 18.10.2008

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 9 EmptyPe Marras 28, 2008 10:42 pm

Suunnitellaas miten saadaan Yasmin maneesiin Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 9 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!
Takaisin alkuun 
Sivu 9 / 12Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Seuraava
 Similar topics
-
» Millaisia kursseja toivoisit Vaajan järjestävän?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Vaaja ::   Yleinen keskustelu ja informaatio :: Yleinen keskustelu-
Siirry: