Vaaja
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!

Siirry alas 
+5
Noona
Santtu
wanze
Freak
Ylläpito
9 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Seuraava
KirjoittajaViesti
wanze

wanze

Viestien lukumäärä : 134

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 8 EmptyPe Marras 28, 2008 9:11 pm

mä en tietääkseni oo syöny paljo mitään, ehkä kerran jotain kahvia/pullaa? Koulussa syön yleensä näkkärin, jos sitäkään. Kouluruoka on niin pe*seestä. Sitte siel pari maikkaa vahtaa koko ajan, et syyäänkö me kaikki. Ja jos vahingosa laittaa roskan (paperinpalan jne.) biojätelootaan, nii se pitää kaivaa sieltä ylös. Monta pikkuipanaa on laitettu kaivaan se sieltä biojätteistä 8DD

Olikos se Santun vuoro meijän ratsastusropwessa vai?
Takaisin alkuun Siirry alas
blowie

blowie

Viestien lukumäärä : 215

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 8 EmptyPe Marras 28, 2008 9:13 pm

No mut ratsiropes mul ei oo enää tekemist ku oon jo vieny ponyn tallii ja tollai. Vois koklaa jotai uutta? Ei ehk iha ratsastus ku en pääse viel tol uudel ratsimaan, mut siis joku taluttelu/toimistohilluminen..? Very Happy

Ihanaa ku en oo ainoo kouluruuan vihaaja. Mä en kans syö melkee mitää, jos on semmost syötävännäköst ruokaa nii sit vähä. Mut muute näkkärii ja pari lasii vettä. Jos se on kylmää. Joskus nii lämmint et sit ei voi juoda.

Oon varmaa nirso tai jotai? Very Happy
Santtu

Santtu

Viestien lukumäärä : 212

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 8 EmptyPe Marras 28, 2008 9:15 pm

On mutten jaksa pelata :b Heitetään ne pointsit viesteistä vikaan viestiin (joku voi koota yhteen viestiin kaikkien viestimäärät?) ja alotetaan joku uus. Yasmin karkaa >8DD ?

Ja. En syö koulussa, käydään meidän pikkupossen kaa läheises mäkis joka päivä.. Emme ole lihavia jos joku sitä miettii Cool
blowie

blowie

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 8 EmptyPe Marras 28, 2008 9:17 pm

SPYRO ON ONLINES!!!! Tuu moikkaa meit ihmeessä! Smile

Laitetaan kaikki omat pointsimme, ei jaksa laskee muitte viestei. Mulle käy Yasmin karkaa, Santtu teeksä ropen ku sun idea oli?

Käytte jokapäivä MÄKISSÄ!??!?!?!? HULLUT! Very Happy Siistiä kyllä. Ihme ku ette oo läskei.
wanze

wanze

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 8 EmptyPe Marras 28, 2008 9:18 pm

Mä tuun sit mukaan kohta pian :'D
blowie

blowie

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 8 EmptyPe Marras 28, 2008 9:18 pm

Spyro karkas : ((((
Santtu

Santtu

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 8 EmptyPe Marras 28, 2008 9:19 pm

blowie kirjoitti:
SPYRO ON ONLINES!!!! Tuu moikkaa meit ihmeessä! Smile

Laitetaan kaikki omat pointsimme, ei jaksa laskee muitte viestei. Mulle käy Yasmin karkaa, Santtu teeksä ropen ku sun idea oli?

Käytte jokapäivä MÄKISSÄ!??!?!?!? HULLUT! Very Happy Siistiä kyllä. Ihme ku ette oo läskei.
Tohon ekaan, älä blowie säikytä muita pois Rolling Eyes
Toiseen, teen teen Smile
Kolmanteen, me urheillaan sitä vasten. Ootteko kuullu ikinä kuntosalista ja lenkkipolusta Cool
blowie

blowie

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 8 EmptyPe Marras 28, 2008 9:23 pm

Oon, vaikken kumpaakaan harrasta. Tai no joskus käyn kävelemäs, en kuitenkaa laskis sitä lenkiks. En oo oikee liikunnallinen, mut sit taas en oo läskikää ku äiti on ollu tosi hoikka nuorena nii mul on sen hyvät geenit. Razz

AINII! Santtu, ketä sun suokki BB:stä? Musta nuo on huonoja nuo finalistit, Nikon tai Cheryllin ois pitäny voittaa. :---((
Santtu

Santtu

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 8 EmptyPe Marras 28, 2008 9:24 pm

ANNA! Anna on ihana, suloinen nauru ja se hymy namm <3
wanze

wanze

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 8 EmptyPe Marras 28, 2008 9:25 pm

Äh, oon kateellinen. Itte oon sillee normipainonen (hieman yli...). Äiskän vika, se on sellanen lihavahkon puoleinen ja iskä on luuranko 8D Pituus peritty iskältä, se noin kaksmetriä pitkä ja äiskä 164cm. Mä en urheile pätkän vertaa, ei jaksa, ei kiinnosta jne.
blowie

blowie

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 8 EmptyPe Marras 28, 2008 9:26 pm

Annan hihitys oli kyllä hauska Very Happy

Mut Niko on silti voittaja<3 Sil oli hyvii juttui ja se on hyvännäköne vaikka se on iha sika laihan näkönen ainakin käsivarsista, semmone kapee :O

Oona, mä en kans tykkää urheilla, koululiikaski on tarpeeks sietämist........
wanze

wanze

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 8 EmptyPe Marras 28, 2008 9:30 pm

Ah, koululiikunta. Liian tympiää mulle. Maikas mitää vikaa, mukava kui mikä, mut silti se on tympeetä 8D
Santtu

Santtu

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 8 EmptyPe Marras 28, 2008 9:31 pm

Koululiikunta kusee. Tosin hevoslukiossa lähinnä ratsastetaan Twisted Evil
blowie

blowie

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 8 EmptyPe Marras 28, 2008 9:33 pm

No oo onnelline et oot lukios, mä oon viel kasil ja meil on jotain paskaa koululiikkaa joka viikko. Hyi hele. Yleensä en tee tunneil paljoo mitää. Hyii ens viikol on uintii, mut mähän en ui eli lintsaamiseks menee. Muhahaha. Lintsasin viime uinninki onnistuneeksi, eli miksen tätäki?

KOULU-UINTI ON NIIN PERSEESTÄ.
Santtu

Santtu

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 8 EmptyPe Marras 28, 2008 9:33 pm

Tytöillä voi olla biologisia syitä, mutta mitäs poikana keksit.. Very Happy
blowie

blowie

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 8 EmptyPe Marras 28, 2008 9:36 pm

Nojoo, mut menee vähä epäilyttäväks jos lintsaan kahten viikkon peräkkäi "biologisten syitte" avul. Ehkä tyhmemmänpuoleisee miesmaikkaa menis läpi, mut meidä maikka on nainen ja aika tarkka tommosille. Pitää keksii jotai muuta ens viikoks, mut sanon varmaa vaa äidille et päätä särkee/maha kipee niin kirjottakoon lapun ja thäts it. Mä_en_ui.
wanze

wanze

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 8 EmptyPe Marras 28, 2008 9:36 pm

Hah, Santulla on keksimistä, joku pikainen tekosyy >8D Meilläki oli viime viikolla uintia, jos ois lintsannu, nii jonku toisen luokan kans sinne... Ei tehny mieli sit lintsata, tylsää oli 8D
blowie

blowie

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 8 EmptyPe Marras 28, 2008 9:37 pm

Santtu vaa menee maikan eteen rohkeesti että "mä en voi uida ku on menkat, sori :---(" Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Haluisin nähä mitä maikkanne sanoo.
Santtu

Santtu

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 8 EmptyPe Marras 28, 2008 9:40 pm

Mulla ei ole ongelmaa uinnin kanssa, olen hyvässä kunnossa enkä ole mikään huono uimari ;D

Paras urheilulaji on kuntonyrkkeily. Kehittyy kaikki lihakset eikä tartte hakata ketään!
wanze

wanze

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 8 EmptyPe Marras 28, 2008 9:40 pm

^ Repesin tolle blowien ehdotukselle Very Happy:D

Mutta otetaanko joku ropetusjärkkä käyttöön? Mä voin olla taas se viimenen tyyppi (Santtu, Annika, mä) Very Happy
Santtu

Santtu

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 8 EmptyPe Marras 28, 2008 9:41 pm

Sopii mulle toi järkkä Smile Jos joku tunkee mukaan niin tulee siihen kohtaan mihin kirjoitti, right?
wanze

wanze

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 8 EmptyPe Marras 28, 2008 9:42 pm

Asia selvä Very Happy
blowie

blowie

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 8 EmptyPe Marras 28, 2008 9:43 pm

Joo, mä laitoin jo tekstiä, Oonan vuoro. (:

Ei siin uinnis muuten vikaa, mut.....
1) en oo hyvä uimaan, oon hidas.
2) on vaan ihan perseestä.
3) tunnit on tylsiä
4) opettaja on paska jäkättäjä, joka yrittää pakottaa milloin mihinkin - hyppäämään hyppytornista, hyppäämään ponnahduslaudalta pää edellä jne.
5) joudutaan uimaan 200metriä joka ei oo kivaa.
6) muutenkin koulu-uinti on perseestä
7) syitä on miljoonittain
8 ) vieläkö tahot lisää syitä Very Happy
9) öö no en taho kastella mun hiuksia ku värjäsin ne just
10) koulu-uinti on perseestä. Piste. (:

Oon mäki sillai hyväs kunnos tai siis en oo lihava tai mitää mut ei oo silti kivaa. Yyyh. Edellämainitut syyt kertovat kaiken.

Viimeinen muokkaaja, blowie pvm Pe Marras 28, 2008 9:47 pm, muokattu 2 kertaa
Santtu

Santtu

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 8 EmptyPe Marras 28, 2008 9:43 pm

Voi blowie.. Saa sen ensimmäisenkin viestin lukea Laughing
blowie

blowie

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 8 EmptyPe Marras 28, 2008 9:47 pm

Kylhän toi tohon sopii? Razz Toin sen sisään, temppuilin vähä aikaa sen kaa ja sit karkas.

Lue mun edellisen viestin syyt koulu-uintia vastaan. Wink
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!   Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6! - Sivu 8 Empty

Vaajan synttärit - yleinen keskustelu 6!
Takaisin alkuun 
Sivu 8 / 12Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Seuraava
 Similar topics
-
» Millaisia kursseja toivoisit Vaajan järjestävän?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Vaaja ::   Yleinen keskustelu ja informaatio :: Yleinen keskustelu-
Siirry: