Vaaja
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Pitkä maastolenkki (Jossu ja Santtu tännepäin!)

Siirry alas 
5 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3
KirjoittajaViesti
Freak

Freak


Viestien lukumäärä : 119
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Sjundeå

Pitkä maastolenkki (Jossu ja Santtu tännepäin!) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pitkä maastolenkki (Jossu ja Santtu tännepäin!)   Pitkä maastolenkki (Jossu ja Santtu tännepäin!) - Sivu 3 EmptySu Loka 26, 2008 5:44 pm

//Eli jossun tavalla

"Annika!" Huusin tytölle. "Se on karsinassaan, seisoo kiltisti tuolla" kailotin lujaan ääneen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Janna P




Viestien lukumäärä : 126
Join date : 25.10.2008

Pitkä maastolenkki (Jossu ja Santtu tännepäin!) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pitkä maastolenkki (Jossu ja Santtu tännepäin!)   Pitkä maastolenkki (Jossu ja Santtu tännepäin!) - Sivu 3 EmptySu Loka 26, 2008 5:46 pm

''Seisooko?'' hymähdin ja autoin Annikan alas Lakun selästä. Minä ja Annika lähdettiin katsomaan, minä taluttaen Lakua aivan henkihieverissä - minä se tässä olin auttanut Annikaa ja kävellyt! Kuntohan tässä kärsii, mutta kehittyy.
Takaisin alkuun Siirry alas
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Pitkä maastolenkki (Jossu ja Santtu tännepäin!) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pitkä maastolenkki (Jossu ja Santtu tännepäin!)   Pitkä maastolenkki (Jossu ja Santtu tännepäin!) - Sivu 3 EmptySu Loka 26, 2008 5:47 pm

Olimme saapuneet Lakun ja Jassun kanssa jo melkein tallipihalle. Mietin, joko Viski oli saatu kiinni. Luultavastihan se oli juossut tallipihalle ja joku hoitajista oli napannut sen, jos Santtu ja Jossu eivät olisi ehtineet. Toivoin kuitenkin, että olisivat, sillä ei ollut kiva, että juttu upeasta tippumisestani leviäisi. Vaikka tokihan se oli ollut näyttävä ja kaikkea muuta hienoa. Tallipiha näytti kuitenkin autiolta. Hyppäsin alas Lakun selästä ja annoin ohjat Jassulle. "Vietsä tän sisään, mä meen jo edeltä kattomaan, näkyyks Viskiä. Jos se on saatu kii, se on varmaa karsinassaan", tuumin läksiessäni kohti tallia.

Tallin ovella kuulin Jossun huutelevan nimeäni. Kuulin helpotukseksi Jossun jatkavan huutoaan: "Se on karsinassaan!". Helpostus virtasi ylitseni. Olisi kamalaa, jos Viski olisi vaikka nyrjäyttänyt tai murtanut jalkansa maastossa yksin rämpiessään. Syy olisi tietysti ollut yksinomaan minun. "Ihanaa", tokaisin Jossulle hymyillen. "Saitteko sinä ja Santtu sen kiinni vai?"
Takaisin alkuun Siirry alas
Janna P




Viestien lukumäärä : 126
Join date : 25.10.2008

Pitkä maastolenkki (Jossu ja Santtu tännepäin!) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pitkä maastolenkki (Jossu ja Santtu tännepäin!)   Pitkä maastolenkki (Jossu ja Santtu tännepäin!) - Sivu 3 EmptySu Loka 26, 2008 5:48 pm

Kiinnitin Lakun käytävälle, vein sen varusteet satulahuoneeseen ja puunasin harjoilla. Sitten laitoin sen karsinanoven kiinni ja sanoin muille: ''Oliskohan tää maastoretki sitten pulkassa?''
Takaisin alkuun Siirry alas
Freak

Freak


Viestien lukumäärä : 119
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Sjundeå

Pitkä maastolenkki (Jossu ja Santtu tännepäin!) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pitkä maastolenkki (Jossu ja Santtu tännepäin!)   Pitkä maastolenkki (Jossu ja Santtu tännepäin!) - Sivu 3 EmptySu Loka 26, 2008 5:49 pm

"On se täällä" Viitoin sisälle talliin ja kävelin sitten reippaasti Viskin karsinalla, poni seisoikin tylsistyneen näköisenä paikallaan. "Tässä näin" Hymyilin. "Mutta mä lähden nyt hoitamaan Rastin-" Nyökkäsin Jassulle hymyillen ja lähdin oman hoidokkini karsinalle, huikkasin vielä vastauksen tytön kysymykseen "ei, se seisoi ihan itsenäisesti karsinassaan"

Kieritin pintelit ja taittelin pintelipatjat huolellisesti harjapakkiin. Rasti oli säilynyt kumman puhtaana ja sainkin sen harjatuksi melko nopeasti pelkän suan avulla, kavioista raaputin kuivuneen mudan ja kivet pois hampaat irveessä. Rasti seurasi jälleen työskentelyäni tyynen rauhallisesti ja kuunteli puhettani korvat hörössä.
Takaisin alkuun Siirry alas
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Pitkä maastolenkki (Jossu ja Santtu tännepäin!) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pitkä maastolenkki (Jossu ja Santtu tännepäin!)   Pitkä maastolenkki (Jossu ja Santtu tännepäin!) - Sivu 3 EmptySu Loka 26, 2008 5:53 pm

Livahdin Viskin karsinaan. Poni näytti nöyrältä, lähes anteeksipyytävältä, mutta taisin vain kuvitella koko jutun. Hymyilin sille ja rapsutin sen turpaa. "Hömelö poni. Seuraavalla maastolenkillä et minua noin helposti saakkaan selästäsi!" Uhosin ruunalle. Se hörähti pehmeästi ja tökki minua turvallaan tapansa mukaisesti. Ryhdyin riisumaan ponin varusteita hyräillen iloisesti. Tippuminen oli jo unohtunut mielestä ja kun lähdin hakemaan Viskin harjapakkia, olin jo vallan hyvällä tuulella.

Puunasin Viskin hyvin puhtaaksi ja hiki ehti kuivua hyvin harjauksen aikana. "Mä lähen viemään tän tarhaan", huikkasin Jossulle, Jassulle ja Santulle. Viski kopsutteli perässäni kiltin näköisenä, eikä edes yrittänyt hidastella niin kuin aikaisemmin päivällä. Silitin ruunan turpaa hyväksyväksti. "Ei mulla oo mitään sitä vastaan, että alat oikeen enkeliksi", naurahdin ponille avatessani tarhan portin ja päästäessäni ruunan riimusta.

Tapahtumarikkaan maastolenkin jälkeen olisi ihana päästä kotii telkkarin ääreen rentoutumaan. Kävin moikkaamassa Jossun, Jassun ja Santun tallin ovelta, napaten samalla kypäräni mukaan. Ilmoitin virnistäen lähteväni kotiin teeveen ääreen loppuillaksi ja heilautin kättäni porukoille.
Takaisin alkuun Siirry alas
Freak

Freak


Viestien lukumäärä : 119
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Sjundeå

Pitkä maastolenkki (Jossu ja Santtu tännepäin!) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pitkä maastolenkki (Jossu ja Santtu tännepäin!)   Pitkä maastolenkki (Jossu ja Santtu tännepäin!) - Sivu 3 EmptySu Loka 26, 2008 5:56 pm

Katsoin työni tulosta tyytyväisenä ja vein Rastin ulos tarhaan. Ruuna unohti hienostomainen herrasmiehen olemuksensa ja lähti hurjaan pukkilaukkaan pysähtyen lopulta kun seinään. Seurasin hoidokkini riehumista hetken hymy huulillani.
Takaisin alkuun Siirry alas
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Pitkä maastolenkki (Jossu ja Santtu tännepäin!) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pitkä maastolenkki (Jossu ja Santtu tännepäin!)   Pitkä maastolenkki (Jossu ja Santtu tännepäin!) - Sivu 3 EmptySu Loka 26, 2008 5:57 pm

Mun osalta loppu tähän, Annikalta siis 15 viestiä pisteytykseen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Freak

Freak


Viestien lukumäärä : 119
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Sjundeå

Pitkä maastolenkki (Jossu ja Santtu tännepäin!) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pitkä maastolenkki (Jossu ja Santtu tännepäin!)   Pitkä maastolenkki (Jossu ja Santtu tännepäin!) - Sivu 3 EmptySu Loka 26, 2008 5:58 pm

Jossu - 19 8DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Janna P




Viestien lukumäärä : 126
Join date : 25.10.2008

Pitkä maastolenkki (Jossu ja Santtu tännepäin!) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pitkä maastolenkki (Jossu ja Santtu tännepäin!)   Pitkä maastolenkki (Jossu ja Santtu tännepäin!) - Sivu 3 EmptySu Loka 26, 2008 6:47 pm

Jassu seittemän.. 8____8
Takaisin alkuun Siirry alas
Ylläpito
Ylijumala
Ylijumala
Ylläpito


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 17.10.2008

Pitkä maastolenkki (Jossu ja Santtu tännepäin!) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pitkä maastolenkki (Jossu ja Santtu tännepäin!)   Pitkä maastolenkki (Jossu ja Santtu tännepäin!) - Sivu 3 EmptySu Loka 26, 2008 6:54 pm

Hieno homma!

Annikalle 10 yellow star
Jossulle 13 yellow star
Jassulle 4 yellow star

NOTE TO SELF: en oo päivittäny näit vielä pisteisiin, su 18:53
Takaisin alkuun Siirry alas
http://vaaja.foorumi.biz
Santtu

Santtu


Viestien lukumäärä : 212
Join date : 18.10.2008

Pitkä maastolenkki (Jossu ja Santtu tännepäin!) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pitkä maastolenkki (Jossu ja Santtu tännepäin!)   Pitkä maastolenkki (Jossu ja Santtu tännepäin!) - Sivu 3 EmptySu Loka 26, 2008 7:38 pm

Ma ei jaksa enää kirjottaa. Yhdeksän multa, aika pitkiä Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pitkä maastolenkki (Jossu ja Santtu tännepäin!) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pitkä maastolenkki (Jossu ja Santtu tännepäin!)   Pitkä maastolenkki (Jossu ja Santtu tännepäin!) - Sivu 3 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pitkä maastolenkki (Jossu ja Santtu tännepäin!)
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 3Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3
 Similar topics
-
» Jossu & Rasti
» Santtu, Pennyn hoitaja
» Maastolenkkeilyä? [Santtu ja Janna tänne]
» Santtu työn touhussa - tallipäiväkirja

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Vaaja ::   Hoitajatoiminta :: Roolipelausmuotoinen hoitaminen-
Siirry: