Vaaja
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Vaaja's seven deadly sins 7

Siirry alas 
+4
Noona
wanze
Janna P
Ylläpito
8 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vepsukka

Vepsukka


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 18.10.2008
Ikä : 29

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 5 EmptySu Joulu 14, 2008 9:09 pm

Munki pitäis taas kirjottaa, mutta haluaisin ensin saada kolmeen aikaisempaan tarinaan vastaukset. Puuh, kaipa niitä on turha jäädä odottamaan, parempi vaa kirjustaa.

Hei, mä oon vallan unohtanut hehkuttaa teille - Mä saan gerbiileitä! Joo, äiti anto luvan alustaviin varauksiin, eli ei se nyt ihan satavarma juttu oo, mutta kuiteski. Ja sit, otin itseäni niskasta kiinni, ja vaihdoin ammatti toivettani. Eläinlääkäristä tuleekin kultaseppä. Sit keksin itselleni kultasepän työhön valmistavan harrastuksen, helmikorut. Mä rakastan kaikkee pientä näpertämistä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Ylläpito
Ylijumala
Ylijumala
Ylläpito


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 17.10.2008

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 5 EmptySu Joulu 14, 2008 9:51 pm

Yritän nyt ens viikolla päästä edes jotenkin koneelle päivittämään Vaajaa. Anteeks ku venyy.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://vaaja.foorumi.biz
Noona

Noona


Viestien lukumäärä : 49
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Huopatossutehdas

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 5 EmptyMa Joulu 15, 2008 5:47 pm

Voi ku hieno homma, joulun jälkee perjantait on 9-15 =) ois ees perjantai pysyny lyhyenä, mut ei. mäki oon kotona aina neljältä ku linkki tulee vast joskus puolelta kolmen päivinä. aegh..
Takaisin alkuun Siirry alas
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 5 EmptyMa Joulu 15, 2008 7:06 pm

Noona, musta kuuden tunnin päivä on melko lyhyt. Very Happy Mulla on ens jaksossa kans kuuden tunnin perjantai, 8-14, eikä yhtään paha.

Taas hirvee riita äsken äitin kans, arrg, en kestä tota. Oispa ihana muuttaa pois kotoo, mut ei onnaa viel muutamaan vuoteen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Noona

Noona


Viestien lukumäärä : 49
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Huopatossutehdas

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 5 EmptyTi Joulu 16, 2008 6:03 pm

No on se lyhyt, mutta mua ei kyllä hotsittais nyhjätä koulussa perjantaita kolmeen asti Very Happy Mieluummin olis sitten vaikka kasin aamu...
Takaisin alkuun Siirry alas
wanze

wanze


Viestien lukumäärä : 134
Join date : 18.10.2008

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 5 EmptyTi Joulu 16, 2008 6:18 pm

Muahhaa, oon laiskistunu kirjotteleen )): Kyl mä täl viikol varmaa saan tuntitarinan valmiiks ja ehkä hoitotarinanki, katotaan. Ylläpito saa armahtaa tuntitarinan viivästyksen syyllisen tään kerran (:

Mut laskin hoitajien keski-iän, ei hajuakaan menikö oikein, mutta tulos 14,2222222 (-:
Takaisin alkuun Siirry alas
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 5 EmptyTi Joulu 16, 2008 7:10 pm

wanzen laskuista tuli mieleen, että mitkäs on teidän keskiarvot koulussa? Itellä pyörii siinä 8,5 paikkeilla, en oo viime todistuksen keskiarvoa tarkkaan laskenu. Nyt saattaa tosin parin aineen numero laskea, mutta joo.
Takaisin alkuun Siirry alas
wanze

wanze


Viestien lukumäärä : 134
Join date : 18.10.2008

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 5 EmptyTi Joulu 16, 2008 9:14 pm

Jeah, rakastan tätä aihetta. Tokareiden keskiarvot 8D Itellä on 8,9, tarkotus oli nostaa se ysiin, mutta todennäkösesti laskee ainaki käytös, kässä, liikunta ja tälläset käytännönjutut :S Entiiä, kai luokan paras on, kaverilla oli 8,8 ja ny sit kyl kualen jos se saa paremmakui miä ));
Takaisin alkuun Siirry alas
Heta

Heta


Viestien lukumäärä : 25
Join date : 01.11.2008

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 5 EmptyTi Joulu 16, 2008 9:17 pm

oivoi, anteeksi pitkä poissaolemiseni, lukiossa on ollut harvinaisen rankkaa 8(((
mutta nyt olen takaisin kuvioissa ja haluaisin hieman ehkä kehittää tuota tuntisysteemiä entistä parempaan suuntaan, se tuntuu jotenkin keskeneräiseltä...? (sanokaa nyt taas omaa mielipidettä asiaan)
Takaisin alkuun Siirry alas
Ylläpito
Ylijumala
Ylijumala
Ylläpito


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 17.10.2008

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 5 EmptyTi Joulu 16, 2008 10:11 pm

blowie kirjoitti:
wanzen laskuista tuli mieleen, että mitkäs on teidän keskiarvot koulussa? Itellä pyörii siinä 8,5 paikkeilla, en oo viime todistuksen keskiarvoa tarkkaan laskenu. Nyt saattaa tosin parin aineen numero laskea, mutta joo.
8,05 ja lukion kakkonen oon. Lukioon hain kutosen keskiarvolla.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://vaaja.foorumi.biz
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 5 EmptyKe Joulu 17, 2008 2:56 pm

wanze kirjoitti:
Entiiä, kai luokan paras on, kaverilla oli 8,8 ja ny sit kyl kualen jos se saa paremmakui miä ));
Meillä on kahella tyypillä keskiarvo tasan 10 ja parilla on jotain 9,7-9,8. Muutama hikke löytyy tosiaan luokalta. Mulla laskee ainakin matikka ja mahdollisesti käytös. Tällä hetkellä käytös on kasi, mutta matikan/fysiikan opettaja varmaan ehottais mulle jotain kutosta käytöksestä, se on vähän omalaatunen.
Takaisin alkuun Siirry alas
wanze

wanze


Viestien lukumäärä : 134
Join date : 18.10.2008

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 5 EmptyKe Joulu 17, 2008 3:02 pm

Öäh, mua haukutaan hikeks kaheksanpilkkuyheksän keskiarvol ja toisil o jotai kymppi? Öhhöh, mut tiedän nyt et matikka pysyy kymppinä, kaverit onki ton tiedon jostain opelta ;>
Takaisin alkuun Siirry alas
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 5 EmptyKe Joulu 17, 2008 4:04 pm

Meidän maikat onneks kertoo numerot, niin ei tartte "jännittää". Matikan numeroa en tosin kysynyt, koska tiiän sen olevan kasi. Kokeitten keskiarvo joku 8,4, joten en oikeen usko, että ysinä pysyisi. Mutta joo. ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
wanze

wanze


Viestien lukumäärä : 134
Join date : 18.10.2008

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 5 EmptyKe Joulu 17, 2008 4:45 pm

Meidän maikat ei kerro... Paitsi yks kertoo jotain, ei kyl vielä oo kertonu... Matikan kokeitten keskiarvo mulla täysi kymppi, äikän kokeitten keskiarvo 9,67, todistukseen tulee kumminki ysi.

Mitenkäs teidän todistuksien numeroita, esmes nyt vaikka matikka, äikkä, biologia, liikunta (:
matikka 10, äikkä 9, biologia 9, liikunta 8 ):
Takaisin alkuun Siirry alas
Santtu

Santtu


Viestien lukumäärä : 212
Join date : 18.10.2008

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 5 EmptyKe Joulu 17, 2008 4:49 pm

Mun keskiarvoni 9,3. Olisi varmasti enemmänkin, mutta käytös- ja kemiannumero ovat uhkaavan alhaalla...
Takaisin alkuun Siirry alas
Ylläpito
Ylijumala
Ylijumala
Ylläpito


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 17.10.2008

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 5 EmptyKe Joulu 17, 2008 7:40 pm

Nöröt.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://vaaja.foorumi.biz
wanze

wanze


Viestien lukumäärä : 134
Join date : 18.10.2008

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 5 EmptyKe Joulu 17, 2008 8:35 pm

Santtu-hikke ;>
Takaisin alkuun Siirry alas
Vepsukka

Vepsukka


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 18.10.2008
Ikä : 29

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 5 EmptyTo Joulu 18, 2008 2:44 pm

Hikkejä ootte kaikki (ainaski melkein). Meidän musan ope saarnasi meille siitä, että olisi rikos antaa seiskaluokkalaiselle välitodistukseen musiikista 10. Että... Haha, hyvä jos kasi tulee. No sentää kuviksesta saan 10.
Takaisin alkuun Siirry alas
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 5 EmptyTo Joulu 18, 2008 3:25 pm

Vepsukka, paljos on oma keskiarvosi? Very Happy Mä en ainakaan katso itseäni hikeksi, ysistä ylöspäin alkaa mennä aika pingotukseksi... Vähän Santulla hyvä keskiarvo. :--D
Takaisin alkuun Siirry alas
Santtu

Santtu


Viestien lukumäärä : 212
Join date : 18.10.2008

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 5 EmptyTo Joulu 18, 2008 9:01 pm

Mul on tosi hyvä kuulomuisti ni pärjään aika hyvin vaan kuuntelulla ja sillai.
Takaisin alkuun Siirry alas
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 5 EmptyPe Joulu 19, 2008 3:46 pm

Mäkään en pahemmin kokeisiin viitsi/jaksa lukea, vaikka äiti jaksaakin kokeista aina valittaa; "menisit nyt lukemaan siitä tietokoneelta" yms. En ikinä kerrokkaan sille kokeista, mutta joskus se käy kattomassa wilmasta ja sillon alkaa järkyttävä valitus. -.-
Takaisin alkuun Siirry alas
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 5 EmptyPe Joulu 19, 2008 7:03 pm

Oon tääl yksin himas, porukat lähti jonnekki veljen lukion joulujuhlaan/yökirkkojonnekkin, kestää johonki puoleen yöhön. Mitähän mä tekisin? Very Happy Täälkää ei ketää oo ropeseuraks. :/
Takaisin alkuun Siirry alas
Noona

Noona


Viestien lukumäärä : 49
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Huopatossutehdas

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 5 EmptyPe Joulu 19, 2008 7:24 pm

Plääh, ei tuukaan Kovan onnen kundia. Ja mua ärsyttää ku väsyttää niin paljon ja ei oo inspistä hoitotarinaan..
Takaisin alkuun Siirry alas
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 5 EmptyPe Joulu 19, 2008 8:09 pm

Mä oon kans laiskistunu hoitotarinoitte suhteen, koulun jälkeen ei vaan aina jaksa rupee raapustaan mitään romaaneita. Joululomalla kuitenkin aion kirjustella suht ahkeraan. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
wanze

wanze


Viestien lukumäärä : 134
Join date : 18.10.2008

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 5 EmptyPe Joulu 19, 2008 8:11 pm

Tääl yks tyyppi ropeseuraks jos ehitte. Mul kyl tääl hiukka kiirus, mut välis ehin ropetella :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 5 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Vaaja's seven deadly sins 7
Takaisin alkuun 
Sivu 5 / 7Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Vaaja ::   Yleinen keskustelu ja informaatio :: Yleinen keskustelu-
Siirry: