Hah, hihittelin tolle Santun juolulahjalle.
Joo, lomaillaan sitte, mut käyn tääl tarkistelemassa ja kirjottelemassa juttujua kuiteski.
Wää, mä halun muuttaa Santtu teille teidän hevosparatiisiin ja megaperheeseen. Joo. Ei teille pääsis kesällä pariks viikoks? Ku kerta teidän perheessä noita lapsia on ja hevosia on, ni aina on joku jolle aika ei meinaa riittää.
Mulla meni totaalisesti hermot. Tallilla on tasan kaks hevosta/ponia, joilla tahtoisin ratsastaa, muiden hevosten yleisluonne ku on just tämmöstä omaa varjoaan pelkääviä, fyysisesti sairaita ja vanhoja hevosia. Danda, kiltti pv-tamma mikä kuumuu hypätessä, sillä oli mukava ratsastaa. Sit se mun hoidokki, Hali-pappa joka on kiltti kuin mikä. Koska Hali on niin kiltti, kaikki pienet/kokemattomammat ratsastajat saa mennä sillä, enkä minä melkein koskaan. Tietenkin nyt sit se Danda myytiin yksityiseks, ni nyt ketuttaa. Ja nää tunnit on niin tylsiä, ei koskaan tehä mitään. Joo, toki me hypättiin pari viikkoo sitten pari miniestettä, ja sitä aikasemmin olin hypänny kaks vuotta sitten alkeisesteleirillä, eli tuon tallin tunnit on nyt tuollaisia ja kalliitakin vielä. Puuh. Mä oikeesti haluan jonnekkin muualle ratsastamaan, ei täälä kehity kunnolla, ei todellakaan.