Vaaja
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Vaaja's seven deadly sins 7

Siirry alas 
+4
Noona
wanze
Janna P
Ylläpito
8 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
KirjoittajaViesti
Santtu

Santtu


Viestien lukumäärä : 212
Join date : 18.10.2008

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 7 EmptySu Tammi 04, 2009 3:43 pm

Mäkin pidän joululomaa, tuli joulun alla uusi projektihevonen (ravurista ratsuksi). Sellainen paperiton ravurina 4 vuotta ollut 7-vuotias lämmintamma, jonka selässä on käyty kerran. Kiitos äidille vaan tästäkin joululahjasta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vepsukka

Vepsukka


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 18.10.2008
Ikä : 29

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 7 EmptyTi Tammi 13, 2009 8:06 pm

Hah, hihittelin tolle Santun juolulahjalle.

Joo, lomaillaan sitte, mut käyn tääl tarkistelemassa ja kirjottelemassa juttujua kuiteski.

Wää, mä halun muuttaa Santtu teille teidän hevosparatiisiin ja megaperheeseen. Joo. Ei teille pääsis kesällä pariks viikoks? Ku kerta teidän perheessä noita lapsia on ja hevosia on, ni aina on joku jolle aika ei meinaa riittää.

Mulla meni totaalisesti hermot. Tallilla on tasan kaks hevosta/ponia, joilla tahtoisin ratsastaa, muiden hevosten yleisluonne ku on just tämmöstä omaa varjoaan pelkääviä, fyysisesti sairaita ja vanhoja hevosia. Danda, kiltti pv-tamma mikä kuumuu hypätessä, sillä oli mukava ratsastaa. Sit se mun hoidokki, Hali-pappa joka on kiltti kuin mikä. Koska Hali on niin kiltti, kaikki pienet/kokemattomammat ratsastajat saa mennä sillä, enkä minä melkein koskaan. Tietenkin nyt sit se Danda myytiin yksityiseks, ni nyt ketuttaa. Ja nää tunnit on niin tylsiä, ei koskaan tehä mitään. Joo, toki me hypättiin pari viikkoo sitten pari miniestettä, ja sitä aikasemmin olin hypänny kaks vuotta sitten alkeisesteleirillä, eli tuon tallin tunnit on nyt tuollaisia ja kalliitakin vielä. Puuh. Mä oikeesti haluan jonnekkin muualle ratsastamaan, ei täälä kehity kunnolla, ei todellakaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
wanze

wanze


Viestien lukumäärä : 134
Join date : 18.10.2008

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 7 EmptyPe Tammi 16, 2009 8:26 pm

^^ Mäki voisin tulla Santulle kesällä 8DD

Sainpa kirjotettua ton tuntitarinan, oon ylpee ittestäni ainaki kuukauden myöhäs :<
Takaisin alkuun Siirry alas
Heta

Heta


Viestien lukumäärä : 25
Join date : 01.11.2008

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 7 EmptySu Tammi 25, 2009 7:08 pm

Jaa täällä tuntuu olevan nyt kovin hiljaista menoa : o
Takaisin alkuun Siirry alas
wanze

wanze


Viestien lukumäärä : 134
Join date : 18.10.2008

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 7 EmptyMa Tammi 26, 2009 10:41 pm

^ Huomattu :/
Porukat kootkaa ittenne, ei tää voi olla toiminnas vai koulujen lomilla 8DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 7 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Vaaja's seven deadly sins 7
Takaisin alkuun 
Sivu 7 / 7Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Vaaja ::   Yleinen keskustelu ja informaatio :: Yleinen keskustelu-
Siirry: