Vaaja
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Vaaja's seven deadly sins 7

Siirry alas 
+4
Noona
wanze
Janna P
Ylläpito
8 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
KirjoittajaViesti
Janna P




Viestien lukumäärä : 126
Join date : 25.10.2008

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 3 EmptyTo Joulu 04, 2008 3:24 pm

Joku saa väsäillä mulle avan muurrr. Sanokaa jos voitte, Jassu-täti tosi mielissään ja tarjoilee teille ilmapipareita seuraavan vuoden. albino
Takaisin alkuun Siirry alas
wanze

wanze


Viestien lukumäärä : 134
Join date : 18.10.2008

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 3 EmptyTo Joulu 04, 2008 3:49 pm

^ Onko valmista kuvaa mikä pitää pienentää? Vai pitääkö etsiä kuva ja muokata suuremmastikin?

Ylläpidolta kysymys. Mistä aloitetaan tuo tuntitarina? Hevosten valmiiksilaitosta, vai tunnin alusta. Entä mihin lopetetaan? Tunnin loppuun, vai hevosten poisvientiin. 8D
Takaisin alkuun Siirry alas
Janna P




Viestien lukumäärä : 126
Join date : 25.10.2008

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 3 EmptyPe Joulu 05, 2008 9:44 am

Oonaseni, ois mulla tossa oman katin kuva, jota vois pienennellä.. Lähetänkö millä? Ja hei muu porukka + wanze, nyt pikavauhtia arvostelemaan toisianne! Mä loukkaannun, kun mun aiheissa ei pulista. 8D

Ihana aamu, lunta tupruttaa hiljakseen ja meen vasta yhteentoista kouluun. Ja ratsastamaankin pääsen, ihanalla laiskiaisella. Namnnm. Kiiiitos. 8D
Takaisin alkuun Siirry alas
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 3 EmptyPe Joulu 05, 2008 2:11 pm

Annikakin koittaa palailla Vaajaan. Selvisin nyt sitten eilisestä fysiikan kokeesta, saa nähä mikä numero tulee. Muttajoo, viikonloppu omistettu vaajailulle. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Santtu

Santtu


Viestien lukumäärä : 212
Join date : 18.10.2008

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 3 EmptyPe Joulu 05, 2008 2:18 pm

Mä voisin nyt jotain pientä väsäillä, huomenna on kovat treenit heti aamusta, sunnuntaina 120-luokan kisat :b Ärsyttää kun äiti paapoo mua, tahtoo, että voitan aina Maistin - vaikka ollaan kaksoiset niin se suosii mua. Maisti kisaa kanssa samoissa luokissa, sen hevosella riittäis kapasiteettia 140 helposti, kun se hyppää irtona 160. Äidillä oikeesti jotain ongelmia - "Santtu, nyt treeneihin heti, Nasu oottaa jo plaplapla sun on pakko voittaa noi seuraavat kisat" Very Happy Lahjattomat treenaa - eli en minä.

+ Onhan voittaminen toki tärkeetä, mutta mikään ei oo niiiiiiiin hauskaa ku vikalla sijalla!
Takaisin alkuun Siirry alas
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 3 EmptyPe Joulu 05, 2008 2:56 pm

Santtu, onnee vaa sulle kun oot suositumpi teistä kahesta. Mulla ihan päinvastanen tilanne, äiti suosii veljeä joka asiassa. Se ei luota muhun yhtään ja uskoo kaiken paskan mitä matikanopettaja kirjottaa Wilmaan - "käyttäytyi asiattomasti tunnilla", "käyttäytyi asiattomasti opettajaa kohtaan", "häiritsi tunnin työrauhaa" jne. Kyseisellä opettajalla on ilmesesti jotain henkilökohtasta mua vastaan, en mä oikeesti noin paljon päivittäin häiritse. Very Happy Sitte äiti saa semmosen kuvan, että en koulussa muuta teekkään kun häiritsen tuntia ja hirveä jäkätys ainakun se kattoo Wilmaa.

Wilma on siis sellanen tyhmä järjestelmä, jonka kautta opettajat välittävät paskaa oppilaistaan heidän vanhemmilleen, jos joku ei ymmärtänyt. afro
Takaisin alkuun Siirry alas
Vepsukka

Vepsukka


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 18.10.2008
Ikä : 29

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 3 EmptyPe Joulu 05, 2008 3:04 pm

Santtu, teidän perheessä sentään hevostelee muutki ku sä. Toki onnistuinhan mäkin houkutteleen äidin ja isosiskon ratsastaan vuodeks, sisko viel vähä pidemmäks aikaa, mutta enää ne ei ratsasta. Sit ku sillä tallilla mis mä käyn, hoitajien ilmapiiri on niin perseestä - mäki oon ratsastanu siel n. 3 ja puol vuotta, eikä hoitajat oo 'hyväksynyt' mua vieläkään, vaikka hoitanu oon yli vuoden. Multa on varasteltu tavaraa ja viimeks maanantaina yks tyttö joka ei edes tunne mua, poltteli sytkärillä mun raippoja. Huvittavaa tilanteesta tekee se, että kun tämä kyseinen tyttö aloitti ratsastuksen tällä tallilla niin kaikki muut haukku sitä, sen nykyset kaveritkin, paitsi mä en haukkunu. Ja nyt se polttelee syyttä mun raippoja. Kivaa.

Mä haluisin kisata mun hoidokilla, se on semmonen ihana 15-vuotias ratsuponiruuna, mikä hyppää ihan hyvi, mutta en kehtaa.

// Melkein unohdin, isän häivyttyä rahatilanne on menny tavallista pahempaan suuntaan, niin pian mä en edes voi enää ratsastaa, jos mun kummitäti lopettaa mun sponssaamisen.
Kiitti ku sain taas vuodattaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Santtu

Santtu


Viestien lukumäärä : 212
Join date : 18.10.2008

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 3 EmptyPe Joulu 05, 2008 7:30 pm

Meidän perheessä kaikki ratsastaa, minä, Maisti, äiti ja Jonni kilpaillaan (11v pikkuveli) ja kovasti äiti tyrkkii kolmosiakin ratsaille (7v tytöt + poika). Tallissa on nyt viisi hevosta, kaksi on vuokralla, toinen Hämeessä kuten sanoin ja toinen Varsinais-Suomessa.

Veera on hyvä ja sanoo raipan polttelijoille suorat sanat. Vedä turpaan. Tai se mitä ite tekisin, niin ottaisin aina niiltä uuden raipan niitten poltettujen tilalle >8D Toi hoitajahomma ylipäätään kusee. Mäkin olen aiemmin ollut omien hevosten kanssa ratsastuskoulutallilla ja kaikki ihan oikeesti oli jatkuvasti mussa kiinni kun olin ainoa poika. Ne tytöt siellä 12-16 vuotiaista oli ihan jatkuvasti kimpussa. "Santtu, tarttetko sä apua? Santtu, mä en saa tätä satulavyötä kiinni! Santtu Santtu Santtu.." Onneks äiti suostu vihdoin rakentamaan oman tallin. Se oli huvittavinta ku Riskin karsina oli sillo ihan satula/oleskeluhuoneen tuuletusaukon alla ja sieltä kuuli aina juttusia niin kerran siellä oli kunnon catfight musta Very Happy

Veera-parka :< Jos asuisit täällä pohjoisemmassa, sä saisit joka päivä tulla mun kanssa maastoilemaan Nissellä (8v, ratsuponin ja russin risteytys) kun sillä ei kukaan ratsasta vakituisesta Wink Ettekö te saa palkaks hoitamisesta mennä ilmaseks :0 Rohkeesti vaan kisamaan, siitä ne rispektit tulee !
Takaisin alkuun Siirry alas
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 3 EmptyPe Joulu 05, 2008 8:03 pm

Santtu vähä sul on mont sisarusta! Mul on vaan mun veli. Kukaa meidä perheest ei mun lisäks ratsasta tai ylipäänsä oo missään tekemisissä hevosten kanssa. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Santtu

Santtu


Viestien lukumäärä : 212
Join date : 18.10.2008

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 3 EmptyPe Joulu 05, 2008 9:24 pm

Meidän perhettä on "siunattu" ihan hitosti! Minä ja Maisti ollaan kaksoset ja esikoiset, Jonni on toinen ja sitten on kolmoset, kaksi tyttöä ja yksi poika, ne on nuorimmat. Nyt nuo vielä suunnittelee, miten kiva ois yhet pikkujalat.. Kummiskin tulee taas kaksoset Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
wanze

wanze


Viestien lukumäärä : 134
Join date : 18.10.2008

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 3 EmptyPe Joulu 05, 2008 9:55 pm

Hah, meijän talos asuu tasan kolme tyyppii. Porukat ja mä... Tyytyväinen oon, isosisko vois kyllä olla kiva, pikkusisko ei. Eikä velikään oikei kiva, jos sit isoveli 8D
Takaisin alkuun Siirry alas
Noona

Noona


Viestien lukumäärä : 49
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Huopatossutehdas

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 3 EmptyLa Joulu 06, 2008 9:40 am

Mulla on ruotsinkoe torstaina.. Tiistaina mantsankoe ja perjantaina vielä joku, en oo ees jaksanu ottaa selvää. Hyi Sad

Mulla on vaan pikkuveli, se on ny 2vee ja huutaa melkei 24/7. On se iha ok, pahempiki tietenki vois olla....
Takaisin alkuun Siirry alas
wanze

wanze


Viestien lukumäärä : 134
Join date : 18.10.2008

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 3 EmptyLa Joulu 06, 2008 10:07 am

Vatut, tartutitte ton kuumeen miuunki. Tai eilen illalla vähä kuumetta, nyt ei ollenkaa. Pää/kurkku kipee 8D Hyvin menee.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vepsukka

Vepsukka


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 18.10.2008
Ikä : 29

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 3 EmptyLa Joulu 06, 2008 11:13 am

Santtu kirjoitti:
Veera-parka :< Jos asuisit täällä pohjoisemmassa, sä saisit joka päivä tulla mun kanssa maastoilemaan Nissellä (8v, ratsuponin ja russin risteytys) kun sillä ei kukaan ratsasta vakituisesta Wink Ettekö te saa palkaks hoitamisesta mennä ilmaseks :0 Rohkeesti vaan kisamaan, siitä ne rispektit tulee !

Nonni, mä muutan sinne. Joo, saadaan mennä ilmatteeks lauantai aamusin, mutta niinkuin kerroin, tää hoitajien ilmapiiri on niin syvältä, ettei mulla oo kauheeta hinkuu mennä sinne muiden nälvittäväks. Sama kilpailuissa, täällä tytöt haukkuu jopa kaveriensa kilpailusuoritukset, siksi mulla ei oo niin kova hinku kisakentille. Toki tallinvaihtokaan ei olisi mahdottomuus, Hämeessä on ainakin 10 tallia tää Alaspää mukaanlukien (tiedän, toi nimi..) mutta tuntuisi vähän hölmöltä vaihtaa tallia, kun tää lähin on puolen kilsan päässä. Olishan siinä ihan lähellä semmonen kahen kimon tarhaus, kaipa tallikin, mutta kun ne on niiiiin yksityisiä. Kaipa pitäis vaan ottaa itteensä niskasta kiinni ja mennä rohkeasti kysymään että tarttisko ne uutta käsiparia avustamaan.

Missä päi te Vaajailiat asutte? Mä nyt asun Hämeenlinnassa, niinkuin tiedättekin jo varmaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 3 EmptyLa Joulu 06, 2008 11:31 am

Minkä ikäisiä Santtu sun vanhemmat on? Mun vanhemmilta tuskin lapsenteko enää onnistuisi. Very Happy Very Happy Njaa, tiedäppä tuosta. Tuskin enempää lapsia mun jälkeen haluisivatkaan. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Santtu

Santtu


Viestien lukumäärä : 212
Join date : 18.10.2008

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 3 EmptyLa Joulu 06, 2008 12:12 pm

Isä 41, äiti 37 eikun laskemaan Very Happy Maisti & minä ollaan 17, Jonni 11, kolmoset 7 Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
wanze

wanze


Viestien lukumäärä : 134
Join date : 18.10.2008

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 3 EmptyLa Joulu 06, 2008 12:52 pm

Vepsukka kirjoitti:
Missä päi te Vaajailiat asutte? Mä nyt asun Hämeenlinnassa, niinkuin tiedättekin jo varmaan.

Mä asun Keski-Pohjanmaalla, sellases pikkukyläs. Justiin kolmetuhat asukasta täälläpäin. Himanka on tään kylän nimi Very Happy

Ja, jos teitä ny meijän porukoitten ikä kiinnostaa, nii äiti 42?, isä 45? en oo ihan varma ees Very Happy:D

Minkälaiset välit teillon vanhempiinne? Ittellä ihan jees välit, ku ei ole muita kakaroita häirittemäsä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 3 EmptyLa Joulu 06, 2008 12:57 pm

Mun vanhemmat on viiskymppisii molemmat. Vähä Santul on nuoret tosiaan. Ois kiva jos mulki ois, etenki äiti on kauheen vanhanaikainen ja sillee. Mun välit vanhempiin on erittäin riitaisat näin lievästi sanottuna............ Ja vanhemmat suosii esikoistaan eli mun isoveljee. Ei kiva. Ois hauska olla ainoo lapsi. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Vepsukka

Vepsukka


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 18.10.2008
Ikä : 29

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 3 EmptyLa Joulu 06, 2008 12:59 pm

Välit vanhempiini on iha hyvät, etenkin äitiin on erinomaiset välit. Isään taas mulla on ihan hyvät välit.

Kiinnostaisko teitä vaikka itsenäisyyspäivämaastoilu tai joku kahvittelu oleskelutilassa tai jokin tämmöinen ropetus, kun kerta meitä on nyt online?
Takaisin alkuun Siirry alas
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 3 EmptyLa Joulu 06, 2008 1:01 pm

Mä en ainakaan tällä sekunnilla ehdi (meen pelaan simssiä veljen koneelle), mut myöhemmin päiväl kyllä. Tyyliin just itsenäisyyspäivämaastoilu ja sen jälkeen kaikki kaakaolle toimistoon ois kiva. Very Happy Ja hepat voitais koristella sinivalkosilla ruseteilla häntiin. Very Happy Very Happy Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
wanze

wanze


Viestien lukumäärä : 134
Join date : 18.10.2008

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 3 EmptyLa Joulu 06, 2008 1:04 pm

Voisin ropettaa nyt, en ehkä ehi enää päivällä. Katotaan. Joo sinivalkoset rusetit kaakkien häntiin Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Janna P




Viestien lukumäärä : 126
Join date : 25.10.2008

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 3 EmptyLa Joulu 06, 2008 1:07 pm

Mööööö rakkaat. ~

Pitäis kai mennä koht nukkuu ku tääl silmät ristis vaapun ympäriinsä. Pikkuveli huutaa ku mikäki hermoheikko ja näin. Hyvin menee..

Muuten Santtu, aika outoo et yhessä perheessä on kaksoset ja kolmoset. 8________8 Vai oletteko te Maistin kans kaksosia? Eiks sulla pää rojahda, mul on tarpeeks tekemistä jo ton yhen pskan kanssa. 8D
Takaisin alkuun Siirry alas
Santtu

Santtu


Viestien lukumäärä : 212
Join date : 18.10.2008

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 3 EmptyLa Joulu 06, 2008 1:29 pm

Jassu, kyllä se on ihan hiton outoa ja ärsyttävää. Maistin kanssa ollaan kaksosia joo, ei sentään identtisiä (thank god Very Happy). Vielä kun noi kolmoset oli vahinkolapset, määriltekää sitten siitä mitä vanhemmat on touhunnu Very Happy

Onhan ne nuoria joo, mun mielestä mukavaa kun on molemmat samanhenkisiä, huumorintajuisia ja isän kanssa saa välillä tapella, että kumpi menee koneelle Very Happy Että dataussukupolvea koko perhe! Mutta tällaisessa suurperheessä oppii kärsivälliseksi - aluksi kolmoset ja Jonni otti ihan hitosti hermoille. Maisti ei oo koskaan, johtuu varmaan siitä, että ollaan samanikäiset ja samat ongelmat jne, u know. Ei enää nakerra niin paljoa kuin alussa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Noona

Noona


Viestien lukumäärä : 49
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Huopatossutehdas

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 3 EmptyLa Joulu 06, 2008 2:01 pm

Hehee, teitä kiinnostaa mun porukoiden iät mut kerrotakoon et molemmat on tasan nelikymppisiä alien
Takaisin alkuun Siirry alas
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 3 EmptyLa Joulu 06, 2008 5:54 pm

Hiljaista on Vaajassa.

Mun pitäis kirjottaa toi gymkhanatunti sitten kun jaksan. Ja hoitotarinaakin pitäis viikonlopun aikana pistää. Oon nyt jääny koukkuun Simssiin kun sain rakennettua kivan uusioperheen, niin se vähän hankaloittaa Vaajailua. Very Happy

Ja lisäks maanantaiks pitäs kirjottaa kirja-arvostelu jostai Muumit ja näkymätön lapsi -kirjasta. En jaksais YHTÄÄ. Teenki sen huomenna, kun tiiän etten tänää kuitenkaan jaksa. Joo, mun tapa hoitaa asioita; "ehtii sen tehä huomennaki". Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 3 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Vaaja's seven deadly sins 7
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 7Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Vaaja ::   Yleinen keskustelu ja informaatio :: Yleinen keskustelu-
Siirry: