Vaaja
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Vaaja's seven deadly sins 7

Siirry alas 
+4
Noona
wanze
Janna P
Ylläpito
8 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
KirjoittajaViesti
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 4 EmptySu Joulu 07, 2008 1:06 pm

Noniin, tänään on nyt vähän tekemistä taas kasaantunut. Huomiseen matikan kokeeseen pitäisi kerrata, äidinkielen kirja-arvostelu kirjottaa ja sitten hoitotarinaa tai gymkhanatuntitarinaa pitäisi Vaajaan puskea.

Lisäksi kauheat Simssitysaddiktiot päällä, kunhan saan veljen häädettyä sen koneelta, niin pelaan taas perhettäni eteenpäin. Mul on just hauska perhe; viis lasta, joista yks on miehen edellisen vaimon ja loput sitten ton pariskunnan. Vahemmat kohta muuttuu vanhuksiks, kaks teiniä kohta aikusiks, yks lapsi teiniks, yks taapero lapseks ja yks vauva taaperoks. Hahaa. Very Happy Varmaan kohta rauhottuu toi noitten talo, kunhan saan teinit aikusiks ja omiin kämppiinsä. Ois kyllä kiva saada lapsenlapsia niille vanhus-vanhemmille. Nojaa.

Ketään muita Simssiaddikteja täällä? Mä en välillä pelaa Simssiä moneen viikkoon ja sit taas innostun ja pelaan ihan sairaasti. Puoliaddikti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Janna P




Viestien lukumäärä : 126
Join date : 25.10.2008

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 4 EmptySu Joulu 07, 2008 1:17 pm

Mäkin pelaan Simssiä! Mulla on ihan sama juttu, välillä en saata pelata kuukausiin, sitten taas innostun ja pelaan ihan liikaa silmät ristissä. 8_______x Ja sit mä en tajuu, miks se nainen saa aina kaksoset vaikken tee koodia enkä syö juustokakkua.. Ihmeellistä.

Onko teillä kelläkään kuvia netissä? Mulla rumalla apinalla ei ole, mutta tää on sellanen joka selaa aina kaikkien epätuttujen ja tuttujen kuvat läpi galleriassa. 8D

Tekee mieli ropettaa ku nyt on aikaaki.
Takaisin alkuun Siirry alas
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 4 EmptySu Joulu 07, 2008 5:54 pm

Ai vattu kun äsken oli maha kipeä joku puol tuntia. Otin sitte jotai ihmelääkettä ja onneks auttoi. En taida ehtiä tänään tarinoimaan Vaajassa, kun se äidinkielen kirja-arvostelu pitäis tehä tänään. Ja lukea matikan kokeeseen. No huomenna sitten, kun on enemmän aikaa. Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
Noona

Noona


Viestien lukumäärä : 49
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Huopatossutehdas

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 4 EmptySu Joulu 07, 2008 8:37 pm

Mäkin pelaan simsiä, mut se jumittaa koko ajan niin yleensä vaan teen niitä perheitä varastoon/talontäytteiks Very Happy

Ens viikonloppuna ehkä hoitotarina ilmestyy, mulla on ens viikollakin taas kokeitaaaa........... Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 4 EmptyMa Joulu 08, 2008 4:47 pm

Ihanaa, matikan koe ohi ja äikän kirja-arvostelu palautettu. Viel ylihuominen enkun koe, niin sit kaikki kokeet on ohi<3 Ihanaa kun ei tartte stressata sit vähään aikaan, joululomakin kohta ja tolleen. Pitäis mennä joululahjaostoksillekki! Very Happy

Tänään vois koittaa kirjottaa tosta gymkhanatunnista tai sitte ihan perushoitotarinaa. Katotaan nyt. (:

Huomenna mun nimipäivä! (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Santtu

Santtu


Viestien lukumäärä : 212
Join date : 18.10.2008

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 4 EmptyMa Joulu 08, 2008 6:30 pm

Dints dints..

*rumpujen pärinaa*

1/36 aika 18,28 sec 0vp !
kakkossijalle jääneellä ratsukolla aika 25,12 Twisted Evil
ja se joka jäi kakkossijalle oli MAISTI!
Takaisin alkuun Siirry alas
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 4 EmptyMa Joulu 08, 2008 7:47 pm

Onnea Santulle! Very Happy

Mä en sit saanu hoitotarinaa aikaseks, ku ilta meni kaverin kanssa. Huomenkaan en ehi kun enkun kokeeseen pitäs lukea. Muttanjoo, keskiviikkona sitten kunnon gymkhanatuntitarina. Smile Oonpas mä laiskistunu, mut enköhän nyt vikan kokeen jälkee piristy.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vepsukka

Vepsukka


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 18.10.2008
Ikä : 29

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 4 EmptyTi Joulu 09, 2008 4:32 pm

Blowie, onks sulla siis tänään nimipäivä? Mun äitillä, kummitädillä ja yhdellä kaverilla on.
Santulle onnittelut, hyvä sä.

Jes, mulla ei laskekkaan numerot kauheesti, matikanki sain nousee, mut hissa laskee, samoin kässä ja musa. Ja, kuvis pysyy kympissä. Ruotsi 9, äikkä 9, kemia 9 ja enkku 9. Mut noi on vasta alustavia, mutta toivottavasti saan noi torkkaan.

Muuten, sain äiteen suostuteltua kolmeen gerbiilinaaraaseen. No okei, en nyt ihan, mutta saan tehdä poikasista alustavat varaukset, ja sehän on jo lupa? Joo-o, nyt täytyis vaan hankkia isompi terra.
Takaisin alkuun Siirry alas
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 4 EmptyTi Joulu 09, 2008 4:40 pm

On joo nimpparit, Annika on ihan oikea nimeni. Wink En kyllä sais äidin mukaan olla koneella, kun huomenna on enkun koe, mutta tulinpa nyt käväisemään, kun porukat on vielä töissä. ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Vepsukka

Vepsukka


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 18.10.2008
Ikä : 29

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 4 EmptyTi Joulu 09, 2008 5:27 pm

Okei, ONNEA ANNIKA!
Takaisin alkuun Siirry alas
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 4 EmptyTi Joulu 09, 2008 5:30 pm

Kiitos kiitos! (: (Pyörin koneella edelleen niin kauan kunnes äiti tulee kotiin, muhahahah)
Takaisin alkuun Siirry alas
Noona

Noona


Viestien lukumäärä : 49
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Huopatossutehdas

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 4 EmptyTi Joulu 09, 2008 7:12 pm

Onnee blowie cheers !

Mulla vielä kaks koetta. Huomenna kässänkoe, kuka niihin nyt lukee ja torstaina ruotsin rästikoe. Saapahan ruotsinmaikka rauhan kun meen tekee sen Smile Pitäis varmaan yrittää osata hyvin, et se ei ala taas suutaan soittaa. Ärsyttävä!

study
Takaisin alkuun Siirry alas
Ylläpito
Ylijumala
Ylijumala
Ylläpito


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 17.10.2008

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 4 EmptyTi Joulu 09, 2008 10:06 pm

PÄIVITYKSET VENYY, anteeks kauheesti, mulla on konerikko X___X
Takaisin alkuun Siirry alas
http://vaaja.foorumi.biz
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 4 EmptyKe Joulu 10, 2008 6:09 pm

Jaksoin kirjottaa gymkhanatuntitarinan. Siitä tuli älyttömän tylsä. Mutjoo. Very Happy Selvisin enkunkokeesta melko huonosti, kun sanasto ei oikeen hallinnassa, mutta kyl mä tosta varmaan kasin repäsen. Ihanaa, ei enää kokeita<3

FYSIIKAN KOKEESTA 8+. Olin ihan whaaaaaat, mut mikäs tossa, positiivinen yllätys. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Vepsukka

Vepsukka


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 18.10.2008
Ikä : 29

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 4 EmptyKe Joulu 10, 2008 6:35 pm

Mä kirjotin just hoitotarinan loppuu, seuraavaks kirjotanki hoitotarina + gymkhanatunti risteytyksen tai sit piirrän sen kuvan vaan ja kirjotan hoitotarinan erikseen. Nyt vaa venttailen et saisin ylläpidolta kommentit tarinoihin ja rahaa Twisted Evil

Mut joo, en jaksa mennä kouluun. Älyttömän rasittavaa ja turhalta tuntuvaa hommaa, mun numerot on kuitenkin ihan ookoot, et ei mitään kuutos riviä sentää, lähinnä ysii ja kasii. Sit ku en tahdo mennä kouluun, niin vatsa estelee kans, koska kun stressaan, niin vatsa tulee kipeeks ja tekee musta harmittavan usein liikuntakyvyttömän ainakin hetkeks. Viimeks tänään en menny kouluu vatsan takii, tosin nyt vatsakivut johtuu raudan popsimisesta, joka loppu tasan nyt sano terkkari mitä tahansa.
Takaisin alkuun Siirry alas
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 4 EmptyTo Joulu 11, 2008 6:17 pm

Tänään taas muistui mieleen miten ärsyttäviä ja lapsellisia ihmisiä meidän luokalla oikeen onkaan<3 Tänään koulussa käytävällä halattiin yhen kaveripojan kanssa ja kaks luokan pissistä sattui näkemään. Heti hirveän metelin nostivat asiasta ja kovaan ääneen jengissään juttelivat asiasta koko päivän; "noilla on varmaan jotain juttua, näiksä miten ne halaili äske?!". Voi elämä, eikö kavereita voi enää halata nykyään ilman että seurustelis? Rasittavaa.

Jotenkin oon laiskistunu tarinankirjotukselle ja toisaalta taas hirveät ropetushimot. Vaaja on kyllä ihan tyhjillään, pitää venailla jos väkeä sattuis paikalle niin pääsis ropettaan. ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Noona

Noona


Viestien lukumäärä : 49
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Huopatossutehdas

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 4 EmptyTo Joulu 11, 2008 8:09 pm

Rääh, nyt on sit ruotsinkoekin selvitty kunnialla läpi. Toisiks vika sana ei kyllä oo oikein totta mutta ... Huomenna kyhään hoitotarinan loppuun!

Mua pelottaa, en uskalla alottaa keskustelua ton yhen kanssa ku pelottaa et se on vaa että fhjklfgflh Sad Nyt se varmaan lähtikin. Jos sanon moi ja se on hiljaa, ahistaa. Mut hei, sentää yritän .. !
Takaisin alkuun Siirry alas
wanze

wanze


Viestien lukumäärä : 134
Join date : 18.10.2008

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 4 EmptyTo Joulu 11, 2008 8:11 pm

blowie kirjoitti:
Tänään taas muistui mieleen miten ärsyttäviä ja lapsellisia ihmisiä meidän luokalla oikeen onkaan<3 Tänään koulussa käytävällä halattiin yhen kaveripojan kanssa ja kaks luokan pissistä sattui näkemään. Heti hirveän metelin nostivat asiasta ja kovaan ääneen jengissään juttelivat asiasta koko päivän; "noilla on varmaan jotain juttua, näiksä miten ne halaili äske?!". Voi elämä, eikö kavereita voi enää halata nykyään ilman että seurustelis? Rasittavaa.

Just näi. Hirvee mekkala, jos menee lähellekään jotai poikaa. Rasittaa. Sit kerran jossain koulun kevätnäytelmässä (?) miut laitettiin esiintyyn päärooliin yhen pojan kans. Siitä hirvee mekkala, et oisin itte halunnu päärooliin sen pojan takia Smile Huomautus, se tyyppi on kyl söpö, mut en ois kyl sen takia päärooliin halunnu.
Takaisin alkuun Siirry alas
Janna P




Viestien lukumäärä : 126
Join date : 25.10.2008

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 4 EmptyPe Joulu 12, 2008 10:03 am

Jeejee netti korjattu & gymkhana tunnin tarina lähetelty!

On minustakin vähän outoa tuo tuommoinen, miksi kaveripoikia ei saisi halia ilman, että on oikeasti jotakin säpinää? Jättäkää tytsyt tuommoiset ihan omaan arvoonsa, ei välttämättä tarvitse edes selitellä että olette vaan kavereita. Siinähän nielee sitten hiekkaansa ja kuiskuttelee, ihan oikeesti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vepsukka

Vepsukka


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 18.10.2008
Ikä : 29

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 4 EmptyPe Joulu 12, 2008 6:27 pm

Liian tuttua tuommoinen ajatusmaailma, että haliminen yhdistetään heti siihen et olis jotain säpinää. Murh, tosi ärsyttävää, ku ite oon tämmönen et jokaista vastaantulijaa tekis mieli halata, etenki kaikkia ihaniakamalia mummoja Very Happy No joo, tosi ärsyttävää ku itse en edes voi halailla kaveripoikia, kun ei ne varmaan oo semmoseen tottunu. Ja kuitenkin muut rupeis puhuu. Puuh. Siispä joudun käyttämään ylimaallisen ylitsepursuavan halailuintoiluni sisaren poikaystävään, surullista.

BBRP! En voi piirtää tänäänkään gymkhanatunnista, kun ei Ukko Ylijumala ole valaissut minua teenkö minkämoiset varusteet Kanille.
Takaisin alkuun Siirry alas
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 4 EmptyPe Joulu 12, 2008 8:49 pm

Jep, ärsyttävää ja lapsellista, vois kuvitella et jollai ekal luokal ois tommosta.

APUA, mul on huomenna se irtotunti. Jännittää ihan sairaasti. Yheksältä aamulla, eli aikanen herätys, ei kiva. Toivottavast menis hyvin ja toivottavast ei mitää hirvee vaikeeta tehtäs, ku mul ollu tää tauko ja sillee. Taidot varmaa vähä ruostees yms. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
wanze

wanze


Viestien lukumäärä : 134
Join date : 18.10.2008

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 4 EmptyPe Joulu 12, 2008 9:10 pm

Nimenomaan lapsellista tuo "Iik, noi halas. Niil on jotai juttuu keskenää!!" Vihaan tota sydämeni pohjasta. Oah, ja nyt meillä on alkanu joulukorttihöyryäminen. Aina joku tuo joulukortteja joka paikkaan. Itte pitäis varmaa viiä kans korttei, muuten noi yhet suuttuu 8D

tässä piilohehkutusta -- pari lutusta poitsuu o ihan pihkas miuhun. todisteita löytyy, ne on sen itekki sanonu 8D *hyppii onnesta*
Takaisin alkuun Siirry alas
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 4 EmptyLa Joulu 13, 2008 10:30 pm

Nonii, irtotunti meni ihan hyvin. Mentiin avoja, olin alussa vähän ruosteessa, mutta pääsin sitten kuitenkin nopeasti mukaan. (: Pitänee ottaa irtotunteja vähän useamminkin, ettei taidot pääse ruostumaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Santtu

Santtu


Viestien lukumäärä : 212
Join date : 18.10.2008

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 4 EmptySu Joulu 14, 2008 2:27 pm

Miksei meillä oo tollasta Surprised Ois mun mielestä kiva jos tyyliin halaisin Mallaa niin kaikki luulis, etten enää oo Minnen kans jne Very Happy Saisi huomiota ja sillai Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 4 EmptySu Joulu 14, 2008 3:23 pm

No koska teillä ei ehkä ole niin lapsellisia tyyppejä kuin meidän luokalla. Very Happy

Oon taas laiskistunu hoitotarinoitten suhteen. Pitäis kirjotella tässä lähipäivinä, mutta oon laiska. :'P
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 4 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Vaaja's seven deadly sins 7
Takaisin alkuun 
Sivu 4 / 7Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Vaaja ::   Yleinen keskustelu ja informaatio :: Yleinen keskustelu-
Siirry: