Vaaja
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Vaaja's seven deadly sins 7

Siirry alas 
+4
Noona
wanze
Janna P
Ylläpito
8 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
KirjoittajaViesti
Janna P




Viestien lukumäärä : 126
Join date : 25.10.2008

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 2 EmptyTi Joulu 02, 2008 3:15 pm

Ihme ku äiti antaa mun olla koneella, kun kuitenki kolmekasi kuumetta. Mut tuskin mun pää kauaa kestääkään - tuskin.
Takaisin alkuun Siirry alas
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 2 EmptyTi Joulu 02, 2008 3:51 pm

Juonipaljastus:
AH sainpas purkauduttua<3 Älkää jaksako lukea tota spoileria. Piti vaan purkautua jonnekkin tästä paskasta päivästä. Very Happy Alunperin aattelin vaan kirjottaa fysiikankoestressistä, mutta se sitten venähti vähän. Njoo. Jättäkää suosiolla lukematta.

Tänään en ehi luultavasti hoitotarinaa kirjottaan, kun äiti ei anna mun olla koneella. Eli sit ku se tulee puol kuus töistä nii loppuilta pitää olla ilman konetta. Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
Vepsukka

Vepsukka


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 18.10.2008
Ikä : 29

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 2 EmptyTi Joulu 02, 2008 3:54 pm

Vois pian alottaa jonku uuden ropen, vois olla vaikka joku luminen maastoretki.

Njääh, just ku alan saada ideaa tähän hoitotarinaan, ni täytyy koht lähtee koneelta et ehin kuorotreeneihin (hihhulihei, Veera on kuoropoika) ja sit on koiran lenkki viel illalla ja täytyy kokeeseen lukee. Puuh. Ja pitää ottaa mun aamulääkkeet ennen ku unohtuu, tää vaan ei oo kauheen otollinen aika aamulääkkeille.
Takaisin alkuun Siirry alas
Santtu

Santtu


Viestien lukumäärä : 212
Join date : 18.10.2008

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 2 EmptyTi Joulu 02, 2008 4:08 pm

Multakaan ei ole hoitotarinaa pukannut vähään aikaan, kahdet kisat ollu tässä (molemmista voitto metrin luokassa tietty) ja kolmet edessäpäin. Kaksi seuraavaa ovatkin sitten koulua - mua eikä hevosta vois vähempää kiinnostaa! Vikat ovat sitten ensi vuoden puolelle, esteitä ja yritetään siirtä 120 luokkiin Smile Pitäkää peukut pystyssä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vepsukka

Vepsukka


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 18.10.2008
Ikä : 29

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 2 EmptyTi Joulu 02, 2008 4:24 pm

*nostaa peukut pystyyn*

Santtuu, tuuksä huomenna koneelle? Illemmalle? Tuleeks ketää huomen illal koneelle? Ku mä en kokeitten takii tänään ehdi ja kun mä tahdon ropettaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ylläpito
Ylijumala
Ylijumala
Ylläpito


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 17.10.2008

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 2 EmptyTi Joulu 02, 2008 4:25 pm

Oon muute viikonlopun poissa et älkää ihan tukkiko forumia välillä perjantai-maanantai.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://vaaja.foorumi.biz
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 2 EmptyTi Joulu 02, 2008 5:10 pm

Apua, meitsi pääsee ens lauantaina ratsastamaan. Jännittää kauheesti, en oo puoleen vuoteen käyny hevosen selässä sen jälkeen kun lopetin ratsastuksen. Toivottavast mun ex-ryhmä, johon meen nyt irtotunnille, ei oo edistyny ihan hirveesti nii pysyisin niitten vauhdissa mukana.

JÄNNITTÄÄ ja PELOTTAA aivan sairaasti. En oo ikinä ennen pelänny ratsastusta, mutta tää tauko arveluttaa. Toivottavast taidot ei oo pahemman kerran ruosteessa. ;S
Takaisin alkuun Siirry alas
wanze

wanze


Viestien lukumäärä : 134
Join date : 18.10.2008

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 2 EmptyTi Joulu 02, 2008 5:39 pm

Onnee blowielle/Annikalle. Hyvin se menee (tai sit ei) 8D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vepsukka

Vepsukka


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 18.10.2008
Ikä : 29

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 2 EmptyTi Joulu 02, 2008 5:50 pm

Kyl mä ainakin uskon et sä pärjäät, ite pidin yhen talven taukoo ja palasin vanhaan ryhmääni, ja sit kävi niin et vaihdoin kehittyneempään ryhmään, eli joskus tauoista on hyötyä, mutta pakko sanoa, että jännitti ihan hirveesti.
Takaisin alkuun Siirry alas
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 2 EmptyTi Joulu 02, 2008 5:51 pm

Kiitokset molemmille. (: Toivottavasti käy samalla lailla kuin Veeralle. Very Happy En pidä kokonaan mahdottomana, että alottaisin ratsastuksen taas, pitää vähän katella onko aikaa ja näin. Toi mun ryhmä kyllä tosi huonoon aikaan, lauantaiaamuna yheksältä, että aika raskasta herää viikonloppusin kaheksalta, kun normaalisti nukkusin kahteentoista. Pitää vielä miettiä ja noin, onhan niitä muitakin ryhmiä (tosin eri opettajalla).
Takaisin alkuun Siirry alas
wanze

wanze


Viestien lukumäärä : 134
Join date : 18.10.2008

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 2 EmptyTi Joulu 02, 2008 5:58 pm

Mä käyn lauantaiaamuisin yhdeltätoistat ai kahdeltatoista. Ja joudun heräämään joka tapauksessa yhdeksän aikoihin. Tallille kestää autollakin aika kauan ajaa, niin siihen menee aikaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
blowie

blowie


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 2 EmptyTi Joulu 02, 2008 6:08 pm

Mul menee vartti dösällä, mut silti. En oo aamuihmisiä. Very Happy

Ois kyl ihana alottaa ratsastus taas<3 Ikävä hepoisia. Pitää nyt vähän katella tosiaan. Ainakin nyt tuolle irtotunnille pääsen. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
wanze

wanze


Viestien lukumäärä : 134
Join date : 18.10.2008

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 2 EmptyTi Joulu 02, 2008 6:17 pm

Autolla menee 45min tallille. Ja oon nii hidas aamusin. Ja herään muutenki ennen yheksää 8D
Takaisin alkuun Siirry alas
Janna P




Viestien lukumäärä : 126
Join date : 25.10.2008

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 2 EmptyTi Joulu 02, 2008 8:17 pm

Miksiköhän mä oon koneella? Kolmeysi kuumetta, huhhuh. Kun kävelen ni tuntuu et oisin ainaki pual metrii lyhyempi ja sit huippaa. 8D Saatan sit puhua jotai sekoa, kipeenä ei kyl pitäs olla koneen kanssa missään yhteydessä.

Ne tarinankirjottelutkin jää nyt kuumetauolle, katotaan jos huomenna parempi olo niin kirjottelen tarinaa.. En kyllä lupaa, että saan valmiiks. Oksettaa. 8(
Takaisin alkuun Siirry alas
Santtu

Santtu


Viestien lukumäärä : 212
Join date : 18.10.2008

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 2 EmptyKe Joulu 03, 2008 4:15 pm

Ylläpito kirjoitti:
Oon muute viikonlopun poissa et älkää ihan tukkiko forumia välillä perjantai-maanantai.
Haaveajattelua. Nää likathan tukkii tän ihan 6-0.
Takaisin alkuun Siirry alas
Heta

Heta


Viestien lukumäärä : 25
Join date : 01.11.2008

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 2 EmptyKe Joulu 03, 2008 5:02 pm

Santulta ihan pakko kysyä että missäpäin kisailet ja minkänimisellä hevosella? : D

Olisiko lapsosilla muuten innostusta nyt tunnille? Vaikkapa esteitä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Janna P




Viestien lukumäärä : 126
Join date : 25.10.2008

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 2 EmptyKe Joulu 03, 2008 5:04 pm

Joo sori ylläpito, näin saattaa käydä. 8D Varsinkin perjantaina voin dataa yömyöhään asti, jos jaksan. Ja helkutti mä kiroon, jos oon vielä perjantainaki kipee. Tahtoo ratsastamaan!

Äiti sano etten saa vielä huomenna mennä kouluun.. Jos huomenna viel lämpöö tai kuumetta, niin sitte pitää olla viel yks terve päivä kotona. Pitää kuulemma ottaa se 'tervepäivä' mahollisimman rennosti - hei, mun kuukausiratsu on tallin plösöin! 8D

Ja ja ja Heta, ois kyllä mahollisesti innostusta tunnille. Voisitkos pitää maastotunnin nytten, tulisin Lakulla 99 prossasesti! 8D Oon ihan seko, kauhee kuumeseko.
Takaisin alkuun Siirry alas
Santtu

Santtu


Viestien lukumäärä : 212
Join date : 18.10.2008

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 2 EmptyKe Joulu 03, 2008 5:21 pm

Keski- ja Varsinais-Suomessa, lähinnä seura/aluetasolla. Hevonen on aivan mahtiloisto puoliveritamma Neelam, joskus pikkuluokissa eestinhevonen Risk Smile Riskiä ei ainakaan löydy sukupostista ja nyt se on vuokralla jossain Hämeessä kait. Neelam on ihan huippuratsu, ostettu 500 € huutokaupasta, sukua ei tiedossa ollenkaan. Näpsäkkä pikkutamma (149 cm), mutta hyppää 130 kevyesti. Irtona enkka on muistaakseni 150, yksittäinen este ratsastajan kanssa 140. Tasan kerran ollaan hypätty 140, ja huh huh oli sellainen koikkaloikka ettäh...
Takaisin alkuun Siirry alas
Vepsukka

Vepsukka


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 18.10.2008
Ikä : 29

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 2 EmptyKe Joulu 03, 2008 7:09 pm

Santtu kirjoitti:
Riskiä ei ainakaan löydy sukupostista ja nyt se on vuokralla jossain Hämeessä kait.

Nonni, nyt sait sitten tehtäväksi selvittää että MISSÄ. Jos se hämeessä on.. Ni mä meen kattoon sitä ku täällä asun Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Janna P




Viestien lukumäärä : 126
Join date : 25.10.2008

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 2 EmptyKe Joulu 03, 2008 7:16 pm

Onks toi mun avatar liian levee?
Takaisin alkuun Siirry alas
Santtu

Santtu


Viestien lukumäärä : 212
Join date : 18.10.2008

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 2 EmptyKe Joulu 03, 2008 10:29 pm

Vepsukka, käsittääkseni Hämeenlinnassa jollain yksityisellä tallilla, vuokraaja on Julia (sukunimeä en saa kertoa). Maisti sano, että liikkuu virtuaalikoirien ja -hevosten kanssa, emt.

Ota siihen yhteys julia@kattus.net Very Happy Sieltä tulee ainakin kuulumisia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Janna P




Viestien lukumäärä : 126
Join date : 25.10.2008

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 2 EmptyTo Joulu 04, 2008 10:13 am

Joo älkää välittäkö yllä olevasta viestistä. Tää rupee möksöttää ku ei sopivankokosta avaa löydy. Enkä osaa pienentääkää sillee et sen voi jälkikädes tänne tunkee. 8(

Hahaa, mä teenkin kohta yhden kivan aiheen tänne Vaajaan.. Toivottavasti ei heti lukoteta, hyödyllinen jos haluu tietää mitä toiset on mieltä itestä.

edit/ noooooin, sitten voitte mennä lueskelemaan kuumeisen olotilan tuotoksia ja kommentoimaan itsekin toisianne.
Takaisin alkuun Siirry alas
wanze

wanze


Viestien lukumäärä : 134
Join date : 18.10.2008

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 2 EmptyTo Joulu 04, 2008 2:54 pm

"Oona - Ahaha, meidän jätin hoitaja ja täydellinen pulisija! Oona, olet tähti kun sille päälle satut, sinun tultua Vaajailemaan saatiin jälleen yksi kaksimielinen heppu tänne joukkoon. ♥"

Oon otettu. Kiitos, en tiennykään, et oon noin hauska 8D

Nyt pitäis saada aikaan tuo tuntitarina+kaks hoitotarinaa... kiire.
Takaisin alkuun Siirry alas
Janna P




Viestien lukumäärä : 126
Join date : 25.10.2008

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 2 EmptyTo Joulu 04, 2008 2:56 pm

Olet sä. 8D Muuten tosta sun nimimerkistä tulee mielee possu. Miks? 8D
Takaisin alkuun Siirry alas
wanze

wanze


Viestien lukumäärä : 134
Join date : 18.10.2008

Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 2 EmptyTo Joulu 04, 2008 3:11 pm

Possu? No tästä on tyypit saanu mieleen taikasauvan, valaan ja nyt sit possunki viel. Ei oo tosi. Saksaa tää kyl on ja tarkottaa jotai randomiötökkää/ludetta 8D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vaaja's seven deadly sins 7   Vaaja's seven deadly sins 7 - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Vaaja's seven deadly sins 7
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 7Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Vaaja ::   Yleinen keskustelu ja informaatio :: Yleinen keskustelu-
Siirry: